Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettdjur-lagen
Läst 1767 ggr
enbartmalin
0

Vilket blir ditt...

… Nästa husdjur.

Lite nyfiken på vad ni alla har på G så nu undrar jag vad som står överst på inköpslistan??

Själv står en Iller högst upp.. Den hämtas imorgon.

Nästa på inköpslistan är ju så klart Jaculus jaculus när det dyker upp på marknaden :)

Hälsningar Malin

Fireant
0

mitt nästa djur är det som har glimten i ögat och säger: köp mig!

enbartmalin
0

Haha Impuls Ante. Min mor skulle ha avskytt dig ;)

Hälsningar Malin

Fireant
0

många svärmödrar gör det.. *ler*

mohahahaha

enbartmalin
0

Haha Hemska Ante! The evil one! :P

Hälsningar Malin

Fireant
0

#4 fast en svärmor tycker faktiskt om mig så henne är jag rädd om.. *ler*

DoD
0

Jag har Häst på första plats men kommer det en vacker Schäfer tik som säger ta hem mig så är hon välkommen ;) fast nu var ju min sambo allergisk också…. Då kanske de är en Djungelrutpyton som är högst upp!

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

Fireant
0

#6 vi har 2st djunglar som är till salu.. *ler*

Sambon bestämmer!!!

mohahahaha

kom gärna inom i helgen och titta på dem..

DoD
0

#7 skämtar du :O hur mycke kostar dom? vart bor du? har du bild? vilka kön? oj nu blev jag hispig :D

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

zickan
0

Vad skoj att du skaffar iller. Kanske fel forum. Men gärna lite bilder senare :-)
Vem kommer den ifrån, kön, färg?

Mitt nästa djur är troligen en till jordekorre. Sedan nån mer råtta. Inte exotiskt kanske. Och om jag har tur kanske även jerboa.
Jag är mycket impulsiv jag med. Men bra sugen på jerboa ifrån ante :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

enbartmalin
0

#9 Ska köpa av en uppfödare i Sjöbo, som jag har förstått det är han itne så populär bland iller folket, men jag tycker han är super trevlig med det längsta minnet ever. Plus att min kompis har illrar från honom som är ur trevliga. Pastell hona är min tanke.. Men det blir den iller som stjäler mitt hjärta :P

Hälsningar Malin

zickan
0

Ah vad heter han om man får fråga?. Ja är det en farmare så är det ju rätt givet att illerfolk ratar honom. har själv en farmar iller ifrån jan. Sjukt fin tjej. Och min kompis har en ifrån han jag nu glömt namnet på.. haha.. hade lagt ned sin avel iaf vad jag hört. Men väldigt fin hane.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Vattnadal
0

Hmmm, nästa in här blir nog en siberien huskyvalp, förhoppningsvis två. Parar en av tikarna nu, blir det 3 i kullen blir vi nöjda (en åt oss, en åt hanhundägaren och en till tikens uppfödare som betalning för en valp vi tog förra sommaren), blir det 4 blir vi glada, fler är en ren bonus.

Dock är det inte helt omöjligt att det hinner bli en melerudskanin, hona, före. Ev nån mus oxå, och kanske nån saltvattensfisk och korall, om ekonomin tillåter.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ladyinred
0

jag har köpstopp på fler arter nu. så jag får nog fylla på på dom jag har i så fall..

Mikaela_B
0

Jag har också köpstopp nu. Blir inga fler djurarter eller djur överhuvudtaget just nu…

www.blueberryhedgehogs.com

[Tassy]
0

Allra överst på listan står att hämta hem mina jirdar Flört

Sen står jaculus överst på önskelistan, men det får bli längre fram sen jag bytt lya, dags för större till vintern hehe Oskyldig

Mantissa
0

först är tanken att min bengalhona (katt) ska få ungar nu i vinter. Kanske blir någon över åt mig då:)

Till våren blir det förmodligen en ny åsna, hittat en fin kille i danmark som skulle passa bra med mitt sto.

Jag har även blivit lovad att köpa min "dröm-ödla", en jättetrevlig vattenagam, så nu strax ska burbygget börja.

smurfan-13
0

Vi har ju precis skaffat hund (även om han bott hos oss som jourhund sen februari), så just nu ligger vi nog lite lågt när det komemr till att skaffa fler djur. Annars är jag väldigtt sugen på blå degus. Gissar dock att nästa djur blir nån söt degustös från nästa kull.

[Tearix]
0

Det räcker nu :)  men nästa år kanske dvärg sjusovare igen…

Gerbilflicka
0

Jaculus jaculus, som alltid. Flört Sen har jag blivit himla fortjust i GP-rattor efter att ha spenderat sa mycket tid med Skansens bebis-rattor, men det lar vara ganska sa omojligt att fa tag pa det jag vill ha. Shaw's jird om det fanns att fa tag pa…
Marsvin funderar vi ocksa pa, nu nar vi insett att jag faktiskt inte alls ar allergisk mot dem som jag alltid trott.

UlrikaD
0

Inga fler djur…..inga fler djur…..inga fler djur….

Eller: större hus…större hus…större hus.Flört

Mikaela_B
0

Där sa du något Ulrika :D

Större hus och lite mer pengar kanske (A)
Det sitter ju aldrig fel faktiskt…

www.blueberryhedgehogs.com

enbartmalin
0

Eller hus överhuvudtaget :P

Hälsningar Malin

shaolin2
0

överst på min lista står en rosa pony med vingar som kan sjunga och dansa,

iallafall enligt min dotter, själv så är jag nöjd om jag får en stunds lugn och ro…

enbartmalin
0

#23 Oh! Hittar ni en uppfödare medela mig, hälst ska det vara en med horn också! ;D

Hälsningar Malin