Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettmässor-möten-utställningar
Läst 1785 ggr
Muszimba
0

SPÅNGA DJUREXPO.

SVEMUS har planerat att stå på SPÅNGA DJUREXPO 26-27 september med öppettider 10-16. Då det är jag som har ansvaret så undrar jag om det är någon som kan vara med och stå 1-2 dagar och visa upp sina fina och härliga vanliga och exotiska möss med mig. Ju fler vi är dessto roligare blir det. För de som står i montern är det fritt inträde och lunch som brukar vara olika sallader inklusive bröd och dryck.

På plats ca 8:30-16:00. Det så att man får allt på plats.

Adress: Adolf Rudbecks väg 21, 163 54 Spånga. Resvägen är: Pendeltåg till Spånga station Gångavstånd eller buss 117,118,119, Från Vällingby T-bana: buss 118, 179, Från Hässelby T-bana: buss 119, Från Brommaplan T-bana: buss 117.

Vill du vara med? Svara här i ett inlägg, PM:a mig eller maila till snorkdamen@hotmail.com INNAN söndag 20:e september.

===================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================

enbartmalin
0

Ja.. Jag har ju det ni söker men det är på tok för långt att åka.. Blir lite för dyrt tyvärr.

Hälsningar Malin

Muszimba
0

Verkligen synd enbartmalin. Men ungdomsbiljett är oftast lite billigare än vuxen.(såg att du var 23)

enbartmalin
0

#2 Jo jag vet, men eftersom jag ska upp i november så blir det lite för mycket =P Jag hade för den delen valt att köra när jag har djuren med mig. :)

Som sagt väldigt synd. Är iväg mycket här nere i skåne och visar upp alla mina gnagare :)

Hälsningar Malin

zickan
0

Ska se om jag är ledig den helgen. ende problemet är väl isf att jag har svårt att hitta hundvakt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Muszimba
0

Hurdan är hunden, Zickan? Liten/stor, lugn/busig, snäll/inte snäll mot andra människor, skällig/inte skällig om matte är borta en stund? Hundhjälpen brukar nämligen vara i samma lokal som oss och de har 2-3 små/mellansize på sina hundar som är med. Så uppfyller vovven de flesta av de goda sidorna, så är den välkommen att hjälpa matte att visa upp möss på Spånga.SkrattandeCool

zickan
0

Mellan, busig/lugn, snäll, över social. Tyst och oftast lydig. Men försvinner jag ur synfältet kan det bli problem i form av gnäll ev skäll och försök att dra efter. Extrem mammig. Bör ej få en mus framför nosen då blir den dygnsur av hans slickande.

Ska kolla när schemat kommer ut hur det ser ut. Är jag fri kan jag troligen ställa upp en dag iaf.
Fått lite info att jag ev fått hem mask på mus. Ev har jag inge att visa upp. Men hinner troligen behandla innan. Annars finns det ett 10 tal snälla här.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Muszimba
0

Zickan, du har ett PM sedan några timmar tillbax.:))

mandariiin
0

åh, vad kul det hade vart att se massa möss. men ni kör ju samtidigt som reptil mässan….. och söndagen är jag bakis tyvärr.

Muszimba
0

Vi skippar detta expo då det är för litet intresse. Zickan, du får gärna låsa detta inlägg.