Nya projekt..
Nya projekt som kräver snabba pengar..
fråga efter listan på div. djur som finns till salu.
Har du tur så kanske det blir du som får vara med om att äga ett exotiskt djur/orm/insekter/m.m…
Vid budgivningens slut (det avgör vi själva när topp priset/ eller den rätte ägaren till div djur finnes!) kontaktas intressenterna.
listan finns även på vår hemsida:
http://www.lovenest.se
under köp & Sälj…
mvh
Ante
Fortfarande gravt intresserad av klippmarsvinen. Men nu blir det troligen flytt till mindre en tid. Har du ingen kille du kan sälja till mig istället ;-) Gärna en händig samt rik sådan.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

årsmodell på killen?
detta låter otroligt, men nu har vi satt upp 6st på NEJ-absolut inte listan för våra Klippmarsvin.. Vi väntar fortfarande på rätt köpare.. *ler*
Man kan faktiskt byta bort saker också mot dessa underbara djur!!!
ps. berättade vi att vi fick en till liten bebbe? *ler*
#2 haha tyst på dig :-P.. Nej jag har inte fått höra något om söt bebbe. Och kanske tur det :-O
Tyvärr måste jag dra mig in mot stan och kommer troligen sätta mig i en mindre lght en tid. Men någon gång kanske man vågar sig på ansvaret.
Jo kan tänka mig att det är sjukt svårt att hitta bra köpare. De är ju lite knepiga djur också som inte bör vandra runt.
Hum jadu. årsmodellen spelar kanske inte så stor roll men kanske mellan 1977-1984. Går ju givetvis att diskuterad.
Hellst inte rostig och gärna lätt startad med mycket motor :-). Gärna inte behov av för mycket verkstad, bensin eller ge ut för mycket avgaser ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Måste säga att Klippmarsvin är någonting jag skulle vilja se "på riktigt".
Hittar du nån rik kille till Zickan, kanske hans storebror skulle passa mig.
Eller så hoppar man hela den biten och söker efter ett gratis hus till sig själv och hela zoo-ligan.

#4 det är helt möjligt, bara ring innan så bokar vi en dag..
#3 Jag ska se hur marknaden ser ut just nu..