Länkar till våra medlemmars hemsidor
Jag var inne och läste lite om våra nya medlemmar som hittat hit.
Hittade en väldigt intressant hemsida: http://www.freewebs.com/capybara/
Sidan verkar vara under uppbyggnad men det kommer bli väldigt kul och intressant att få läsa det som kommer upp.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

oooooooh, mitt favvo-djur. Jag älskar dom!!
Hmm, skulle vara kul att ha dom som 'husdjur' faktiskt
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus
Väldigt kul att hitta någon som faktiskt har dessa djur :-)Vi får hoppas att det går bra för dom!
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
som jag fattade det på sidan så hade de väl inga djur hemma nu utan att de skulle fixa allt annat först.

Hade velat ha sådana men de kräver tydligen en pool att bada i så om jag inte flyttar hemifrån och anlägger en grund pool så tror jag inte så mycket på att skaffa sådana :P
Oh och de verkar ha rörråttor också… Kul, trodde inte de fanns i Sverige än :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

helt fantastiskt….spännande att följa hur det går. Det börjar kännas som jag måste bygga om lite på min tomt!! GP-råttsvolonjärer med värmeisolerade hus, stora ytor med grävmöjligheter till mitt nya favoritdjur Präriehunden och så ett hägn med bad åt Capybaror 
Undrar jag vad min familj ska säga….???Nåja, jag valde ju honom för att han heter Björn!
Frågan är egentligen hur pass aktuell denna sidan är?
Känns som dom lagt ner, allt är väldigt gamalt och sidan är inte uppdaterad sen april 2008. Dom kanske inte fick tillstånd att importera capybara.
Hälsningar Malin
Verkar vara igång fortfarande om man ser till tråden på http://www.alternativ.nu/smf/index.php?topic=32248.870
Sen om han fått hem just kapybaror vete sjutton, men iaf. Orkar inte läsa igenom allt jag missat i tråden… Där kan man iaf följa hela karusellen med tillstånd och grejer :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Läste nu: "Nej vi har inga Capybaror just nu, men vi håller på att bygga upp farmen och vi hoppas att Capybarorna kommer under nästa år (2010)"
Ja där var han ju igång, men själva "hemsidan" står ju stilla och har gjort i över ett år. :/
Hälsningar Malin
Mjo. Trist :/ Fast samtidigt är väl inte hemsidan sådär jätteprioriterat när man håller på bygger upp en hel farm heller, kanske. Men ja, trist iaf.
#12 Jo det har du rätt i, men samtidigt är ju det deras reklam.
Hälsningar Malin
Mjo iofs…

Hittills har de nandu, grisar och lite fåglar. Capybarorna kommer nästa år, tror de.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Hur vet du det?
På sidan stod det att dom hoppades på att ha capybaror tills nästa år, det skrevs 2008.
Hälsningar Malin

Jag hänger på alternativ.nu där de som har farmen skriver och uppdaterar om det. Det finns foton på de djur de skaffat hittills. De kommer att köra allt som djurpark så alla tillstånd od tar tid att fixa.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#16: Kolla inlägg #10 ;) Det är citerat från tråden jag länkat till.