Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettbilder-videoklipp
Läst 1331 ggr
HextremO
0

Stitch (nya bilder)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har inte varit så aktiv här på ett tag nu.

Men tänkte slänga in lite bilder på min lilla gris, som faktiskt inte är så liten längre.

Han har låmnat sin jobbiga period och börjar bli väldans trevlig igen. Det delas ut massa pussar när han känner för det..

Men han har blivit en rackare på att smita.

han har äventyrat lite på egen hand, har dock upptäckt hans bus tidigt så han har inte hunnit komma så långt.

Men imorse när jag skulle ge djuren frukost så var hans bur öppen (han har på något sätt fått upp haken som jag satt fast burdörren med)

Jag letar runt efter honom och tittar ner bakom soffan, jag möts av en väldigt oskyldig liten gosse som tittar fram. Det var inte så svårt att få fram honom och det märktes på honom att han visste att han gjort fel.

Nu är buren förhoppningsvis Stitch säker med starka lås.

Har en liten tanke att kanske skaffa en hund bur, en sån som man har i bilen till honom. Skulle de funka kanske? dom har ju lite bättre lås och lite bättre. för nu tar det kanske 2-3 minuter att få upp buren till honom.. Det är ju lite osmidigt..

HextremO
0

Lillskrutten

HextremO
0

<3

HextremO
0

Visst är han vacker?

HextremO
0

Mat är väll ungefär det viktigaste i Stitch liv : ) Här serveras det omelette, det är massa smaskens <3

enbartmalin
0

Vad kul med lite nya bilder :) Ybersöt är han också! :)

Hälsningar Malin

HextremO
0

Ja jag har länge tänkt att lägga upp nya bilder men det har inte blivit av. Ska försöka att lägga upp bilder lite oftare nu iframtiden..

enbartmalin
0

Trevligt, vi behöver lite aktivitet nu på sommaren ;)

Hälsningar Malin

xcess
0

Oj vad fin han var.

mealily
0

Superfin var han :)

monsi
0

Han börjar bli stor lille snyggigen.

En hundbur låter som en bra ide, frågan är om det finns någon med tillräckligt smalt gallerObestämd

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

SwedenZoo
0

#5 Jag håller med , Ybersöt! Tungan ute

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com