Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettavel-uppfödare
Läst 1179 ggr
sadetta
0

GP kull på gång

Planerar en kull till med Gp råttorna Sandra o Orion…..Vid intresse kontakta mig.

sadetta
0

Kullen inställd…..

emlyyy
0

tråkigt ):

zickan
0

Är en kull planerad med min Engla och redrums hane. Kan inte hans namn just nu. Hon ska dit på foder och hålla en hane som just blivit ensam lite sällskap. Planeraas en kull sedan kastrering. Får se om hon stannar som sällskap där sedan. Hennes mamma Alva ska troligen hem igen och då blir det inge mer flyttande för henne.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

emlyyy
0

va kul:D  är det gp råtta ?

zickan
0

Jo det är en gp :-).. vore annars totalt fel tråd att skriva det i. Jag har ännu ingen lust själv att ha en kull. Har lite svårt att hitta bra och pålitliga hem.
Ännu så nytt med att ha gp som husdjur och infon är ännu lite dålig. Men jag kommer börja igen så fort jag känner att sverige är redo om det nu någonsin kommer kännas så.
Så det är kul att Marie(redrum). man tänka sig en kull med min tjej. Hon är ändå en av de helt första som började med dom i sv och håller ännu på. Så har jag möjligheten att spara linjen jag kört på. Vill försöka köra på en ifrån samma linje hela tiden. Vill veta mer om genetik, arvsanlagen och sjukdomar. Är även den ende linjen med vita tecken i pannan som finns i sv :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

emlyyy
0

det här med gp råtta är väldigt nytt för mig. men när jag läste om det blev jag jätte nyfiken, så jag har nog läst allt som nästan finns att läsa om dem. även sidor på engelska. Och ju mer jag läste desto mer intresserad blev jag. Skulle vara jätte kul att skaffa någon gång. Fast jag ska inte göra något förhastat, måste tänka igenom saken riktigt ordentligt innan jag gör ett sådant beslut! Efter vad jag har läst i alla fall.. och eftersom jag ska börja gymnasiet måste jag se hur mycket tid jag har över och sådant.
Hur mycket kostar det att ha en gp?
Jag har just nu två dumbo flickor hemma. (:  
Och hur mycket kan en gp råtta kosta? 

kram

enbartmalin
0

Jag har länge varit sugen på GP, men som med det mesta får det vänta tills man har hus ;) Och när jag får hus är det först och främst Klippmarsvin som gäller. :P

Hälsningar Malin

Ladyinred
0

jag kommer troligtvis inte ge mig på gp igen. visst saknar jag zambezi nåt fruktansvärt. men nån annan vill jag inte ha. kan jag inte ha just honom får det vara.

Nästa exotiska djur jag ska prova på e nog ekorrar av nåt slag. men det ligger långt i framtiden….