Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettoff-topic
Läst 798 ggr
niffen
0

Pa Cypern - Grekland!

Nu sitter jag i varmen vid en seg gammal dator pa ett hotell och njuter! Det var nastan 60 grader varmt igar, det ar helkonstigt!

Jag blir alldeles kar i alla hemlosa katter som gar omkring… Och sa ligger jag i havet hela tiden och snorklar och kollar pa coola fiskar och blackfiskar och sjogurkor och grejer!

Nu maste jag nog ga snart for tiden rinner ut pa datorn strax… Jag har skoj iaf (forutom att jag saknar mina djuuuur), hoppas att ni har lika mysigt!

Varma halsningar fran le Cyprus!

Sleezy
0

60 grader Förvånad

tur att det finns svalkande öl isf :)

Bushmaster
0

Hmmm man mäter i skuggan hahahaha

60 i solen blir ungefär 35-38 i skuggan

iofs  varmt ändå Glad

trevlig semester

Mvh

Mats

enbartmalin
0

Vad kul för dig niffen! :)

Här är det stekande väder med, nästan lite för kvavt. ;)

Hälsningar Malin

zickan
0

oj det är varmt. jag tycker det är varm med nästan 30 på gotland.

Själv på väg till sommarstugan på andra sidan ön. Ska hjälpa pappa dra upp flundre nät i morgon bitti och sedan rensa. kommer bo bredvid röken och äta ihjäl mig :-D. hoppas man får någon torsk det är jätte gott att röka.

hoppas ni har det underbart och inte kokas bort i den där värmen :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

niffen
0

Jag var pa en affar idag och sag fyra sma stackars jordekorrar… Dom bodde i en PYTTE-bur utan nagot att grava i och bara ett hus… Inge vatten eller mat hade dom heller, och buren sag inte ut som att det blivit stadad pa tre ar… Tva av korrarna sprang hysteriskt runt i buren och dom andra tva hade gett upp och bara lag helt stilla… Usch, stackarna  :(

Annars finns det en jakla massa odlor och bonsyrsor… Overallt!
Jag ska ladda upp lite bilder nar jag kommer tillbaka, om jag inte fryst ihjal nar jag landar i sverige  ;)

Ha det gott, for det har jag  Skrattande