Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 1504 ggr
smurfan-13
0

Tillsalu: Degusungar

Två små degusgrabbar som avbokades i sista sekund är nu leveransklara och letar med ljus och lykta efter ett hem att flytta till. De finns nu i Linköping, leverans till Stockholm (15/8) eller västkusten (21/8) går ev. att ordna.

Estrellado´s Borago är agoutifärgad, ev. vittecknad, kille som vill vara med massor. Han är framåt och nyfiken och den som charmade min mamma mest när hon var här i veckan.

Estrellado´s Bidens är en vittecknad liten kille som är lite mer försiktig än sin bror. Han är dock inte en fegis på något vis. Denna grabb har en lite rolig egenhet. När det delas ut godis så är han alltid sist (brorsan och farsan är ju mkt snabbare) med att få sin bit och då blir han lite "sur" och sitter typ bara på stället och "skriker". Snabbt får man "trycka" i honom en gotta så att han oxå kan vara glad. :)

För bilder och mer info, besök min hemsida Estrellado´s

smurfan-13
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Estrellado´s Bidens som just nu byter päls. Ser ut att bli väldigt ljus i färgen, vittecknad.

smurfan-13
0

Estrellado´s Borago som är den som är mest framåt av alla ungarna. Svårfotad, då han vill vara med och på en hela tiden.

smurfan-13
0

Estrellado´s Bellis söker ev oxå ett hem som sällskapstös. Läs mer om henne på hemsidan

DoD
0

Dehär är DoD plågeri, jag vill ha ju….

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

enbartmalin
0

Gud vad charmigt det är med vita tecken :) (Det var jag som lade till: Tillsalu. Om du undra ;))

Hälsningar Malin

Casiopeia
0

Argghh vad jag blev sugen nu! Jag som nästan bestämt mig för att jag vill ha två deguspojkar från din uppfödning! Och så söta! Kyss

Men tajmingen är fel, jag har inte tid och plats för degus just nu, har fullt upp med dom djur jag har och vill inte skaffa nya fören jag vet att jag har tid och ork att verkligen engagera mig i dom. Hoppas dom hittar nya fina hem!

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

smurfan-13
0

Som det ser ut nu måste jag även sälja Thuja, då Vega och hon inte kommer överens. De har bråkat förut och Thuja har alltid varit lite utanför gruppen. Inatt vart det slagsmål igen och Thuja har en hel del sår nu :(

Så om någon är sugen, så säljs Thuja och Bellis ihop. Hem viktigare än priset!

smurfan-13
0

Grabbarna har flyttat nu och kvar finns Bellis och Thuja.

Vid intresse maila på sofiahogberg@yahoo.se så berättar jag mer om dessa två mycket speciella flickor.