Degu honor
Jag söker hem åt fyra degu honor.
Jag tror de är ca ett år och när jag var där och htitatde på dem verkade de må bra och var sociala och såg orädda ut.
Ägaren måste sälja dem snabbt för att han ska flytta till en mindre lägenhet där de inte ryms. De bodde i en ombygd garderob typ som inte följde med i köpet men han lät ganska mån om att de skulle få bra hem så med lite övertalnign kan man säkert få med buren.
De finns i Umeå men transport kan säkert ordnas.
Anledningen till att jag försöker hitta hem åt dem men itne tar hand om dem själv är att jag tyckte synd om honom då han verkligen verkade bry sig. Själv har jag inte tid eller plats för fler djur. En kortare period skulle jag dock kuna ha hand om dem men då blir transporten krångligare eftersom jag bor i piteå och då måste de fraktas fram och tillbaka.

Låter frestande, Vill ha degu igen men samma här, har inte tid eller plats tyvärr..
Hoppas han/du hittar hem åt dom!
Mvh Millan
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Ingen som har plats för dem? Eller i alla fall två av dem?
Det finns massor med degus på blocket som säljs/skänkes bort. Vänta dig inte för mycket menar jag med den meningen.
Hälsningar Malin
Jo, jag vet… Men annonser här kanske tas mer på allvar:) Och det är alltid värt ett försök om det kan rädda fyra små liv.