Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettavel-uppfödare
Läst 3120 ggr
smurfan-13
0

Estrellado´s degus-uppfödning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får väl lägga in en liten presentation här, så att ev degusintresserade lättare kan hitta mig ;)

Har en liten uppfödning av degusar. Avelsdjuren har känd bakgrund som är långlivad och frisk, samt avelshanen som finns just nu är vittecknad. Finns 3 vuxna honor och en hane i avel. Just nu finns även 2 ungar från i somras som letar hem (1 hona & 1 hane)

Samtliga djur säljs m skötselråd, stamtavla och registreringsbevis hos degutopia.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, så det är väl bara för andra att fråga istället ;)

Creation
0

Har du hemsida? ;)
*möjligen intresserad av att skaffa degus någon gång i framtiden*

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

zickan
0

Har du en hemsida så kan jag lägga upp under kategorin länkar

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

smurfan-13
0

Har tyvärr ingen hemsida. :( Är medlem på zoonen och där är mitt nick smurfan_13

Kan inte göra hemsidor och att sätta mig ner och lära mig finns det tyvärr ingen tid till. :(

Creation
0

Freewebs? Glad Det är en ganska bra websidetjänst.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

zickan
0

ne det är segt och strular mycket. kör på zoomin.se isf istället. enkelt snabb och smidigt. hänger sig aldrig.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

smurfan-13
0

Vi får se om jag hittar tiden att sätta mig med det där nångång. Pluggar minst 150 % hela tiden m 3 hundar, sambo och smådjur. Tiden vid datorn kan knappast utökas :P

Så länge får ni hålla tillgodo m mig här ;)

smurfan-13
0

Ok nu har jag påbörjat en hemsida :P Roligare än att plugga iaf ju. Åsikter mottages tacksam (fast i annan tråd!)

Estrellado´s degusuppfödning

Huldan
0

Haha, skulle just erbjuda dig hjälp att göra en hemsida i just webs xD

smurfan-13
0

Estrellado´s är sidan som gäller numer :)

[SarahOhrn]
0

Jag undrar en sak, desusar gnager ju tydligen sjukt mycket, men bits dom mycket också?? :O Människor alltså.

Min kompis hade en degus hon alltid hade med sig på axeln o sånt och jag föll direkt! Men detta va 10 år sen och jag har fortfarande ingen :O

smurfan-13
0

#10 Jag har ALDRIG träffat en degu som faktiskt bits! De kan "smaka" m tänderna ibland, men aldrig att det har gått hål eller att de bitit när de blivit rädda/trängda/stressade

[SarahOhrn]
0

Okej :) Va bra!

DoD
0

Jag hade en degu som naffsade när hon blev uppspelt men annars vill jag berätta att Mina degusar va underbara ;) Saknar dom så fruktansvärt och sitter å dräglar över alla ungar som säljs nu :)

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta