Estrellado´s degus-uppfödning
Får väl lägga in en liten presentation här, så att ev degusintresserade lättare kan hitta mig ;)
Har en liten uppfödning av degusar. Avelsdjuren har känd bakgrund som är långlivad och frisk, samt avelshanen som finns just nu är vittecknad. Finns 3 vuxna honor och en hane i avel. Just nu finns även 2 ungar från i somras som letar hem (1 hona & 1 hane)
Samtliga djur säljs m skötselråd, stamtavla och registreringsbevis hos degutopia.
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, så det är väl bara för andra att fråga istället ;)
Har du hemsida? ;)
*möjligen intresserad av att skaffa degus någon gång i framtiden*
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Har du en hemsida så kan jag lägga upp under kategorin länkar
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Freewebs?
Det är en ganska bra websidetjänst.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
ne det är segt och strular mycket. kör på zoomin.se isf istället. enkelt snabb och smidigt. hänger sig aldrig.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ok nu har jag påbörjat en hemsida :P Roligare än att plugga iaf ju. Åsikter mottages tacksam (fast i annan tråd!)
Haha, skulle just erbjuda dig hjälp att göra en hemsida i just webs xD

Estrellado´s är sidan som gäller numer :)
Jag undrar en sak, desusar gnager ju tydligen sjukt mycket, men bits dom mycket också?? :O Människor alltså.
Min kompis hade en degus hon alltid hade med sig på axeln o sånt och jag föll direkt! Men detta va 10 år sen och jag har fortfarande ingen :O

#10 Jag har ALDRIG träffat en degu som faktiskt bits! De kan "smaka" m tänderna ibland, men aldrig att det har gått hål eller att de bitit när de blivit rädda/trängda/stressade
Okej :) Va bra!

Jag hade en degu som naffsade när hon blev uppspelt men annars vill jag berätta att Mina degusar va underbara ;) Saknar dom så fruktansvärt och sitter å dräglar över alla ungar som säljs nu :)
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta