Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: off-topic
Läst 1398 ggr
HextremO
0

OT Vad gör dina djur när du inte är hemma?

kan lika gärna starta en tråd här med om det här : )

Jag har många gånger funderat på vad mina djur gör när jag inte är hemma.

jag tror katten passar på att göra saker han inte får göra. ligga i klädhögen i fotöljen, rota runt på köksbänken osv och sen så latar han sig nog en hel del.

Tristan (marsvin) Är nog ute och springer i hela lägenheten och busar, när jag är hemma så håller hon sig oftast i djurrummet, köket och hallen.. Hon och katten busar nog mer när jag inte är hemma än när jag är hemma..

Dom andra djuren tror jag inte gör något speciellt eftersom dom sitter i burarna och det är väll ingen direkt skillnad om jag är hemma el inte

[Tearix]
0

samma här, de sitter i bur så de gör nog igen skillnad på om jag är hemma eller inte. kanske sover de mindre när jag är hemma.

DoD
0

Mina katter sover för de mesta, den yngre katten går på borden och på musburen när jag är borta.

Råttorna gör nog inget speciellt.

Så man kan nog säga att de inte är så mycke som händer när jag är borta.

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

fiffiluren
0

mina djur gör inte heller något särskillt. Det skulel väl vara katten som fuskar lite med reglerna :)

Har du bara ett marsvin? Det är faktiskt lag på att ha minst två.

palsternackan
0

#0 går marsvinet löst? så mysigt ^^

Hunden ligger nog mest och sover, och sitter vid dörren och väntar.. Kaninen sover nog en hel del..

Yeay
0

Går marsvinet och katten lösa i lägenheten tillsammans när du inte är hemma? :S Är inte det lite farligt? Katten är ju ett rovdjur medans marsvinet är ett bytesdjur… Även om de går bra när du är där kan det ju alltid hända något som triggar kattens jaktinstinkt…

HextremO
0

#5 dom är uppväxta tillsammans, så katten se inte marsvinet som byte utan som bästa kompis..

palsternackan
0

#6 … det där känner man igen med sina egna djur.. ^^

Ladyinred
0

men om katten ser marsvinet som en kompis, leker inte katten med marsvinet på katters vis då? de har ju både tänder och klor och kan bli rätt hårdhänta.

HextremO
0

#8 nope det gör han inte..