Pygmémöss Säljes
Är dom något sociala? Jag vet att du iaf gillar att hålla på med djuren så jag undrar lite om det går att sträcka ner handen i terrariet utan att dom springer undan och gömmer sig eller bits? Jag är ju inte rädd att bli biten, men jag vill inte ha ett aggro djur… :P
Kan transport fixas är jag lite intresserad av två eller tre :)
Nej dessa är inte tama vilket är ganska omöjligt att få dom, det går men i det fallet så är det ändå inte lämpligt. Men bits gör dom inte, dom gömmer sig bara.
Hälsningar Malin
Svårt att hantera pygmemöss. de hoppar mest ur handen så fort de kan och gömmer sig. bitas kan de göra om de får lite panik. men sällan och det känns knappt.
jag söker fler. men nu verkar ju inte midsommar hos ante bli av pga lite strul med personen som skulle ha kört.
Hittar inga biljetter. Allt verkar slut sålt. annars hade jag kunnat köpa nån av dig.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#3 Jag ska inte till ante. Ska fira med en kompis och Ante och Becka ville bara ha besök av folk dom känner(Förståeligt)
Hälsningar Malin
Jo men då hade jag kunnat komma förbi om jag ändå var i dom svängarna. Skulle isf ta absinthe(klippan) på vägen hem och hämta samt lämna råttor.
Aha :)
Hälsningar Malin
hur måna pymehanar kan gå tillsammans utan att slåss då? :) det går väl bra när man inte har honor, eller?
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
LIte olika beroende på mössen. Vissa kan fungera flera av och vissa fungerar inte alls. Nästan lik vanliga mus hanar.
Okej :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Mina hanar har inga problem med varandra. Dock bråkar dom om det är en hona inblandad för att bestämma vem som ska få para.
Hälsningar Malin

Synd att du bor i skåne! Jag har alltid älskat dessa förtjusande varelser! De är ju så söta att man får hål i tänderna!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#11 Hehe ja, har du vägarna förbi så har jag massor och fler på väg =)
Hälsningar Malin

#11 Jag kommer åka till Kristianstamäsan i slutet av sommaren. Kanske kan ta en sväng då om det inte är för långt ifrån.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Putt
Hälsningar Malin