Vi väntar degusbebbar

Så spännande! Håller tummarna. Kollar in din hemsida varje vecka för att se om de kommit………….många, friska,,,flickor

Vad spännande!! Blir det vittecknat?

#2 med största sannolikhet blir det iaf någon/några unge/ar som är vittecknade då både mamma och pappa är det. Förra kullen var två rejält vittecknade och två viltfärgade.
Så spännande! Hur många ungar tror du det blir? :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
hur många ungar brukar de få? (väldigt okunnig på dessa djur)

Sist fick hon 4, varav 3 överlevde, vilket är relativt normalt. Men vi hoppas på 7 honor typ :P Och alla ska givetvis vara vittecknade om man frpgar de som bokat
ja självklart :D

2 små bebbar har kommit så här långt. :) Hoppas på fler nu inatt, men vi behöver sova och Phlox vill ha lugn och ro skulle jag tro. Men känner mig himla glad nu :)
du får uppdatera oss om hur många de blev tillslut.

tycker alla ser ut att ha pannfläck

#12 det är nog bara blixten som gör det tyvärr. Den längst till vänster har det.

Oj, vad fina de är! Grattis!!
Aw, sötisar :) <3
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
två av dom ser ut som de går i rosa såg jag nu. häftigt med rosa degusar :P

Såååå Söööta!!
Grattis!!!
vilka sötnosar. blir det vit färgade?. ser nästan ut som det :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Nu har jag kommit hem efter en vecka i spanien och oj vad de små har växt! De skuttar redan runt i hela buren och klättrar lätt högst upp när de vill. De är tyvärr lite spattiga, då ingen har pillat med dem när jag varit borta (degusvakten vågade inte), men det ska vi nog snabbt råda bot på. Bilder kommer så småningom, men först måste jag ladda kamerabatteriet så jag kan lägga över alla bilderna från spanien först.