Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: ifokus-sajten
Läst 788 ggr
Tiqie
0

Chinchilla förslag

Hejsan! :) Förut tyckte jag att vi skulle starta en till kanin sajt men jag tycker nu att vi ska ta en chinchilla sajt eftersom det inte finns någon. Men jag är inte över 18 år :/ är det någon annan som kan skapa sidan? :D

UlrikaD
0

Finns redan en chinchilla-sajt, den är bara inte lanserad ännu.

Tiqie
0

Vad är lanserad?

UlrikaD
0

Den är under uppbyggnad och finns inte ute i nätverket ännu. Den är alltså inte klar att lanseras ännu. (släppas ut)

niffen
0

Den har vart "under uppbyggnad" väldigt länge, iom att det inte finns någon som vill ta tag i den riktigt… Kika in där och titta om du får bli Medarbetare och hjälpa till så kanske den kommer igång. När du blir 18 sen och har lite mer erfarenhet av att driva en sajt så kan du kanske ta över om sajtvärden vill lämna över till dig.
Jag vet inte vem som är Sajtvärd dock, men prata med denna och fråga om du får bli medis till en början, det skulle verkligen behövas lite mer aktivitet där, annars blir den ju aldrig lanserad.

UlrikaD
0

Jag är Sajtvärd så det finns visst någon som "vill ta tag i den". Vet inte riktigt vad du grundar detta på? Den ligger på is pga olika orsaker. Medarbetare som hoppat av, en dator som brann upp med alla artiklar i. Samt en uppfödning som för närvarande tar all min tid och kraft. Mina djur kommer alltid först. Vilket betyder att starta upp sajten och lansera den hamnar längre ner på prioriteringslistan.

Tiqie
0

Vad gör man om man är Medarbetare och så? :)

zickan
0

Just det. Hade nästan glömt bort chinchilla sajten. Den har varit på väg under lång tid. Men varit rejält med otur under tiden.Sajtvärdens dator gick sönder så alla artiklar som inte hade hunnit läggas upp försvann :-/. Tror energi tappades där ett tag. Vilket inte är konstigt.

Skriv till UlrikaD och fråga om du inte kan få hjälpa till som Medarbetare.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

UlrikaD
0

Som sagt tidigare så ligger den just nu på is pga olika orsaker som jag tyvärr inte kan påverka. Och under tiden så har mina djur högsta prioritet och sajten får komma i andra hand. Sitter och stödmatar chinchilla-bebis dygnet runt de senaste veckorna och väntar en illervalps-kull om några dagar. Mycket på gång.

Men som det ser ut nu kommer sajten att lanseras efter sommaren, när alla kommer tillbaka från semestrar, sommarlov osv.

Under tiden finns det ju en fullt fungerande chinchillasajt. En där jag även är moderator. Heter Ulrika även där. Här är länken dit för de som inte känner till den. Är väl inte lika jätteaktiv nu under sommaren som den brukar vara men har man frågor så får du oftast svar inom några timmar i vilket fall som helst.Skrattande

http://chinchilla.egetforum.se/forum/index.php

Tiqie
0

Du kan gärna lägga upp bilder på chinchilla bebisen om du vill och sen berätta hur det går att stödmata den :)