Fetsvans Gerbil Bilder

Så jäkla underbar!!! hur länge satt du där och fotade, eller du bara njöt över hans show.. *ler*
#8 Jag bara njöt av hans show… en timme.. ;)
Men han vaknar ju inte förrän efter 22 frammåt 24 så man får vara uppe då ;P
Hälsningar Malin

Såååå underbar!!!
#10, jag tycker du kan skaffa en flicka till honom så vi kan para Ante! ;)
Hälsningar Malin
Åh, en sån cooling! =)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#12 Han tackar så mycket för den komplimangen
Hälsningar Malin
Nämen, åh, så himla charmig han är…! Honom kommer jag och kidnappar vilken dag som helst
Du känner inte för att importera en hög fetsvansar och starta uppfödning bara för min skull? 
#18 Haha, jo om inte deras ytkrav hade varit så orimliga så hade jag införskaffat en hona åtminstonne.
Hälsningar Malin
Har du kontaktat jordbruksverket och kollat om det verkligen är särskilda ytkrav på bur för "gerbil" och fetsvansgerbil?
#20 har mejlat med dom(En kvinna), och hon konstaterade att det var djurparksregler som gällde(2kvm). Jag undrade självklart om man inte kunde få ha mindre som privat person, men svaret blev väldigt klart nej.
Hälsningar Malin
Tycker dom är jätte konstiga. jbv alltså… tycker du ska ringa o ställa samma fråga. Jag har fått uppfattningen att de är lättare att få det svar man vill ha när kontakten blir mer personlig.
#22 Okej, jag har funderat på att göra det faktiskt. Tack =)
Hälsningar Malin
Putt
Hälsningar Malin

Så underbar,
Magen är fortfarande helt juvlig.
Tycker det låter mycket med 2kv med tanke på vad det säljs för burar till ex hamster.
Självklart är det ju bra o ett djur har gott om platts.
Synd du inte får platts med en liten hona o andra sidan någon som bor i närheten kan ju alltid inportera en o sen kan snyggigen komma o hälsa på.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#25 Ytkraven bror mycket på att JBV inte fokuserat på rasen i sig. Dom har dragit alla över en kant som dom inte tittat närmare på.
Hälsningar Malin

Helt underbar!
Kan du inte skriva en artikel om fetsvansar? :)
För själv så hittar jag ingen info om de, och det hade varit kul att veta lite mer om
se små söta varelserna ^^
#27 Engelsk fakta finns att nå på nätet. Ex. den här sidan.
Fast burmåtten stämmer ju inte där överens med de svenska. De ska iaf (minst) ha samma som vanliga gerbiler, har jag för mig.
Underbara bilder!
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.