Söker afrikanska jättesnäckor!
Hej! Jag har tänkt starta uppfödning av Afrikanska Jättesnäckor. Har haft tidigare, men då inte uppfödning.
Art kvittar. :)
Hör av er om ni har några. :)
Jag har småttingar av achatina immaculata till salu. 10 kr /st.
#1 Jätteintresserad. :) Vill ha några stycken. :) PMar dig direkt. :)

Jag har A marginata, en del som börjar bli större, uppåt golfbolls storlek. PMa om du är intresserad.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Gaah. Snela Vattnadal, kan du inte inbilla dig att du inte alls har marginator till salu så jag slipper bli så sugen? 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#3 Skickar PM till dig. :) Hittat en art, men jag har ju två terrarier, så vad säjer att man inte kan ha två arter. :)

#4 Du skulle bara veta vad jag har, marginator i alla ära, men det finns en Vattnadals Gulzebra här nu!
MVH Elin
#6: Waah?! :O vad är det för liten parvel tro? 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

En rätt rejält sotad agouti astrex. Hon kommer att vara till salu, tas med på utställningen i Valbo 6/6.
MVH Elin
Oh la la! :9 Satan att jag ska "skära ner", annars hade jag lätt kidnappat :<
#8 Det viste jag inte att du hade en också. :)
Bild? Är hon till salu nu också?

Jodå, hon är till salu nu oxå, inga foton dock. Stationära datorn är paj. Det kan nog bli någon form av annons på mus.ifokus framöver, kanske rent av med foto!
MVH Elin
#11 Hur mycket tar du för henne? :) Är väldigt intresserad! :)

Jag brukar ta 100 kr st för mina möss.
MVH Elin
Okej. Jag är nog inte intresserad tyvär. Men snäckorna vill jag fortfarande ha. :) Fick du mitt senaste mail?