Gpråtta omplaceras (Hona)
Ja.. tyvärr så måste jag sälja/skänka bort min älskade tjej för jag kommer inte ha mycket tid till henne när jag flyttar till GBG (lägenheten är bara på 18 kvadratmeter också).. Har ångest som bara den nu men känner att detta är nog det bästa för henne.
Jag kommer vara borta rätt mycket på sommaren nu också så det blir svårt att hitta nån som kan vara barnvakt åt henne då.
Ronja blir två år i slutet av augusti. Hon har bara ett öra (hon föddes så) men jag har inte märkt av nå problem för det =) Hon kan vara den goaste tjejen när hon själv vill. men hon är inte direkt den där gosiga typen. Hon är mer äventyrlig hehe! Men hon är absolut hanterbar. Man kan hålla i henne och ha henne sittandes i knät när hon får nåt gott käk!
Jag ser helst att hon kommer till ett hem där folk har haft erfaranhet av gpråttor tidigare, för jag vill inte att hon ska omplaceras något mera. Det skulle bara göra henne stressad.
Jag ska ha en stamtavla på henne någonstans också! Hennes föräldrar är Tomtom och Mallory Knox. Tomtom är tyvärr avliden och Mallory bor hos en tjej som heter Anna, som bor i Skåne.
Jag har en stor bur om det också är intressand. den är lite trasig i bottnen på vissa ställen men den funkar bra annars. jag ahr den stående på golvet så hon kan inte smita ut då. Lägger in bild på den senare när jag tagit kort på den.
Jag kan transportera henne till ställen, mot pengar till tågbiljett.
Jag bor i Fagersta, Västmanlands län
Om det är något mer som ni vill veta så hojta till!
Jag glömde skriva att jag ger bort henne för att jag ser hellre att hon kommer till ett bra hem, så pengar har inte stor betydelse.
Sen har jag henne försäkrad hos Agria också.
Putt

Ååh när jag får egen bostad ska jag köpa tonvis med djur…synd bara att jag inte kan ta denna! :(
Medarbetare på fantasy.ifokus
Ah det är nog inte så bra å samla på sig för mycket djur. det har jag lärt mig nu. kommer endast ha tamråttor nu ett tag framöver. får se hur det blir om några år.
har hittat en köpare till Ronja iallafall, i samma stad som jag bor i. Har lite ångest men det blir nog bra =(
#9 lycka till