Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: annonser
Läst 3341 ggr
Marina
0

Flygpungekorrar hona&hane + bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har bestämt oss för att sälja vårt par flygpungekorrar. honan är ca 1½ år gammal, hanen strax över 2 år.

De kostar 4000 kr.

Kan även sälja buren till dem om någon är intresserad. Den är 105 cm bred, 115 cm hög och 75 cm djup. Nypris på den var 3000 kr för 1½ år sedan. Säljer den för 2000 kr.

Marina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på buren. Den är på hjul och det är en gallerhylla under buren där man kan förvara saker om man vill. Buren är egentligen en fågelbur så det var gallerbotten, men det klippte vi bort för att kunna ha spån i botten istället. Botten är två platsskivor med kant så man tar bara ut dem och tömmer spånerna, fyller på och sätter in med nytt spån igen, jättelätt.

Berättar gärna om hur flygisarna är att ha som husdjur och vad de bör äta för den som är intresserad.

enbartmalin
0

Varför säljer du dem?

Något som är ganska bra att du lägger till är var du/djuren finns.

MVH Malin

Hälsningar Malin

Marina
0

Det står i min presentation att jag bor i Karlskrona. Jag berättar gärna mer för seriöst intresserade, inte öppet på forumet.

zickan
0

puttar upp. rekomenderade en person på annat forum att kolla in hit.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Marina
0

Tack så mycket! Har än så länge bara fått oseriösa svar, blir så arg. Folk som med flit skriver fel mailadress och telefonnummer bara för att jävlas Skrikandes

Ladyinred
0

Vad e det för kul i att svara på annonser utan att ge ett korekt kontaktsett? Förstår inte vilken typ av humor vissa har…

zickan
0

Har själv skrivit fel ibland på mailen med nån bokstav. Men att det blir fler är ju inte alls kul :-/.
Vet inte hur griniga folk blir. Men kanske testa att lägga upp på repti.net?
Egentligen endast reptiler men där åker massa annat upp med. reptil ägare brukar även ha lite andra intressen :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Marina
0

Nä alltså de skrev fel med flit, fick konstiga mail sen där de skrev att "förlåt jag skojade bara det var min mail men det var inte mitt telefonnr" och sånt…

Hmm ja kanske kan testa :P

Marina
0

Putt

SwedenZoo
0

puttar! Synd att jag just nu har plats brist….

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

Marina
0

Små flygisar kan du väl tränga in nånstans ;)

Nä men jag förstår vad du menar, buren är ju väldigt stor så det kan ju vara svårt om man bor litet.

SwedenZoo
0

Ja, och man måste ju ta hand om dem djuren man har också, tänkte bygga ett haft rum till Ödlorna oxå, dem har haft det lite rångt. Skulle vara skit kul att ha "flygisar" hemma!!!! Men jag bor i villa, men jag har ju mycket andra djur (och saker) som måste få plats.

Vill slänga allt och flytta till ett stort hus på landet , så kul det skulle va (=

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

monica551
0

#8  Konstiga människor finns det överallt. Och när det kommer till djurspekulanter så verkar dom vara rätt så överrepressenterade.

Hoppas du hittar ett bra och vänligt hem till dessa underbart söta små varelser!
Glad

Marina
0

putt

[Thiah]
0

Wow vad söta dom är de små liven.. Synd att karln min inte är intresserad för fem öre av exotiska djur.. bah ;D

Marina
0

Hehe du får ta hem dem i smyg så blir han nog intresserad när han väl ser dem ;) Eller kom hit o hälsa på!

Marina
0

Honan dog för mig för några veckor sen :( Hon hade två nya ungar i pungen så troligen hände något med henen efter födseln. Hemskt tråkigt och jobbigt var det. Vi hade hennes hos veterinär och försökte rädda henne men det gick inte.

Hanen sitter nu ensam och vill hemskt gärna ha en kompis så fort som möjligt!!!! Lite smått akut är det för honom för de ska absolut inte sitta själva.

Marina
0

putt

enbartmalin
0

Lägg upp på djurhem i fokus och se om det finns en kompis där?

Starta en ny tråd här inne så du får lite ny uppmärksamhet på dom, folk som redan sett tråden går inte in på den igen..

Lycka till

Hälsningar Malin

Kammarfelt
0

Intresserad ! :D

Kan dock inte ta de förräns i augusti när jag skaffat egen bostad , och har tyvärr oxå dåliga möäjligheter att ta mig till karlskrona .

Maila mig för mer info !

lisa_3795@hotmail.com

Puss , Lisa .