STORA burar
Hejsan jag är på jakt efter en stor bur med litet mått mellan gallren max 1,5 cm (de flesta stora goj burar jag hittat har haft större än 2cm)
vart har alla köpt sina burar?
hoppas på att kunna få lite länk tips, import är inget stort problem men hälst sverige.
Tacksamm för svar
jag tror min plassas som en parakit voljär. 175*90*75 omjag minns rätt. den är köppt i zooaffär. ett ut-reat visningsexemplar.
Vad skall du ha i buren? Det billigaste är väl alltid att bygga själv, och vill man ha stora burar med fint galler är det nästan omöjligt att köpa i affär, det finns en EU-Space bur som är 120*70*90(l*d*h) eller något i den stilen med tätt galler, typ en centimeter eller så, samma modell finns även med grövre galler.
Vart söker du bur?. Jag har en kompis i västerås som vill bli av med en ganska stor voljär. Varit råttor i den innan. Hönsgaller.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag tänkte ha den som karantänbur + att ställa bredvid min sugergliderbur så de kan lära känna varandra, detta kan ju ta sin lilla tid. Funderar nämligen på att skaffa flera efter sommaren.
Först ska de ju stå en tid i från varandra med så de inte har någon sjukdom osv.
tack för tips,
vad är det för bur zickan?

Kolla in Ladyinreds sida så ser du en bra o snygg bur
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad