Idéer till Bildtävlingar
Vad sägs om tema(Sol, vår, snö, kärlek osv) till bild tävlingarna? Eller blir det för svårt när det är exotiska djur som ska fotas?'
Har sett detta hos gerbiler iFokus men jag vet inte om det kan funka hos oss ? :)
Hälsningar Malin

Om någon lyckas ta sånna biler på exotiska djur så är det du Emma.
Vad sägs om tema på deras naturliga miljöer.
Ex Gebril i sina gångar.
Ser fram imot bilderna
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Fast jag vill lägga till att inge vanliga gerbiler hellst ;-).. Endast lite mer exotiska.
Teman är väldigt svåra på exotiskadjur. Men det kan vara tävling på snyggaste buren, Naturlig miljö, snyggaste upplagda mat tallriken, vad säger djuret, sötaste bebisen, teman kan man ibland få ihop. Men av erfarenhet brukar de tävlingarna var lite halv döa.
Tecknade bilder, dikter, kort historier, vilda djur foton(svenska "exotiskadjur" typ igelkotten grävling, djurparks kort)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

kör bara en djurtävling
jag har många att delta med 
Låter nästan som om det är lättast att fortsätta med en enkel månads tävling där endfa kravet är exotiskt djur :) Misstänkte att det skulle bli svårt med exo.djur att ha tema, men ville ändå föreslå det :)
Hälsningar Malin
En liten fråga bara till #0 : varför behöver det vara en bildtävling? Roligast är ju med många tävlingar som folk tycker är roliga - och många priser, vilket gör att folk vill delta. Huvudsaken är ju ändå att ha kul!
Jag kan stå för några priser och gärna arrangera någon tävling då och då, jag har många idéer, som kanske behöv putsas lite på, men missförstå mig rätt - det gäller inte livet, här!
Som Zickan säger så kan det ju vara "vanliga" teman, fast det ändå blir exotiskt.
Om ni medlemar bara är villiga att ge litegrann så får ni liksom så mycket tillbaka _(oj, så predikande jag låter).
_Nu, tar vi tag och ruskar om hela jä*la exotiskadjur.iFokus, eller hur? 
Moahahahahaaa!

Gött Niffen… mohahahaha