Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettoff-topic
Läst 1100 ggr
Nextopia
0

Nytt HundCafe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 25 April öppnar Ekens HundCafe!

Ekens Hundcenter

Ugglevägen 34 C

131 44 Nacka

Tfn. 08-5000 23 12 / Mobil. 076-328 48 70 info@ekenshundcenter.se

Öppettider

Öppningsdatum är den 25 april 2009Cafét är öppet på helger. Lördag & söndag mellan 10-14.

Ekens hundcafé är för dig och din hund. Här kan du och din hund komma och fika efter en skön och vacker prommenad i Skuru Parken. Det finns något för både dig och din fyrbenat vän. Det finns även en mindre butik med hundsaker för den som vill handla.

Tips: Erbjudande från HundNyckeln

Anmäl dig och hunden på valfri kurs hos Love, EkensHundcenter i helgen och delta i utlottning av fyra gåvor.

Alla som anmäler sig på valfri kurs ABC, Bus & Nos, klicker och Privat lektioner under helgen den 25 - 26 april deltar i en utlottning av koppel, klicker, tuggis och hundgodis!

ABC Aktivering, kontakt och inkallning, Datum: 20/5, 27/5, 3/6, 17/6, Kl: 19.30-20.30 1000: -

Bus & Nos, Aktiverings kurs. Datum: 24/5, 30/5, 31/5 kl: 16.00-17.30 950: -

Klicker, grund kurs i klicker, 20/5, 27/5, 3/6, 10/6, 17/6 kl: 18.30-19.30 1000: -

Privat lektioner, Enligt överenskommelse, 500:- / möte, ca 1h.

Intresseanmälan!

Fyll i namn och kontaktinformation och kryssa i vilka av kurserna du vill gå på med din hund.

Mer Info: www.HundNyckeln.se

Eller: www.EkensHundcenter.se

Nextopia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Även om de inte blev ett cafe för Exotiska husdjur så finns de många som har både hund och exotiskadjur.

Välkomna och fika eller på kurs !

Besök min hemsida: www.HundNyckeln.se

Hos oss är tasrna i rörelse!

zickan
0

För djurträffar så brukar det gå att ringa innan och fråga om man får ha dne där. Dvs ta med annat djur än hund.

Aguillity träning fungerar på många exotiska djur utöver hund. De för gp skulle jag rekomendera en aguillity kurs med Love. Tror att hon inte skulle ha något emot en privat kurs med nått exotiskt djur.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sussa08
0

Åh vad kul! ska dit med mammas hund nån gång då ;) Eller så snor jag "min" bebis från moster XD

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08