Anders på tv!
Nu jäklar, nu har Anders varit på Discovery Channel! Dock inte i Sverige än, håller på kollar när det blir :)
Så jäkla häftigt :D Synd att man ser mig också bara, undrar vad amerikanerna som sett det fick för min x'D Ser inte riktigt klok ut i den videon de lånat till programmet :P
Programmet har visst blivit omdöpt till "Ratzilla", så om nån ser att det kommer visas ett program med det namnet på Discovery Channel så pliiiis, hojta till! Jag vill också se ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Åh, mååååste se!!!
Har du nån aning om när det kan tänkas gå i sverige så jag vet att jag ska åka till pappa och starta boxen?
#1: Ingen aning, har kollat så långt det går i tablån men det finns inte där. Så det är minst en månad till dess iaf :P Har mailat en på svenska Discovery Channel och frågat, får se om det kommer nåt svar 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Åhhh jag vill se den……Gulliga Anders på TV så glad jag blir….
ooh jag vill också se :D
Det vill jag med ^^ Kan knappt vänta tills jag får min kopia på programmet, de skulle börja bränna såna i januari :D
#6 oh fan va nice :D kanske nåt som du kan lägga upp på youtube eller nåt då? :D Vet du hur långt programmet är?
Nae, de hittade Anders via just Youtube så det låter jag bli :P Men kan nog bränna av kopior åt de som vill ha, fast skiva får ni ordna själva isf ;P
Det är 1 timme om jag inte minns fel :)
Ska visst inte vara sådär jätte GP-vänligt dock x)
http://www.goosemoose.com/component/option,com_smf/Itemid,118/forum,rat/action,printpage/topic,4047276.0
aha varför var det dåligt för då?
ja jag skickar gärna skiva till dig då :D
gaah ""Could Ratzilla could be terrorizing New York City, peeing on your food, eating your babies in their cribs, attacking humans? They thrive in our waste and you'll spot them with their glowing eyes."
wtf?? nä det låter ju inte så positivt faktiskt :p
Står i länken, det har visats i USA redan och de som diskuterar där har sett den redan. Fast några positiva ord fanns ju iaf :P Väntar med att döma helt tills jag sett den själv ^^
Har fått kopia idag! Dock utan ljud >.< Har mailat och bett de skicka en ny, får se när en med ljud kan tänkas komma :P
Gah… Jag vill se >.<
Drygt att ljudet lyckades komma bort när du längtat så länge :P
Jag med! Menmen, tååålamoood… Eller försöka ha tålamod iaf…
Skickar du skiva så kan jag bränna av den åt dig när jag har en fungerande ;) Var visst inte bara GP-råttor dock, verkar handla om råttor i allmänhet men till stor del just GP-råttor och bisamråttor.
De visar för övrigt ett foto på en sjuuuukt stor GP… Måste vara fejk! Eller så är den genmanipulerad 
Eller så såg jag helt åt helvete och så är det inte ens en GP. Men det ser ut som en GP, bara att den är så in i helvete stor. Oh well, det visar sig när man får höra vad de säger.
(Nä, jag har inte alls suttit och kollat trots ljudbristen
)
Haha :D
Självklart skickar jag skiva! :O Kommer kolla om och om igen…
Nu blev jag alldeles till mig här, hoho ^^
I USA finns det säkert 10-kilos GPs. :P
Jag har en engelsk rått och mustidning från 1998 här hemma med en GP i, på tal om ingenting :D
Mja iofs, i USA är ju allt stort, se bara på Texas! :D
Fusk! :O Säg till om du får för dig att sälja den! ;P
Åhh vill se filmen….
Kan bränna av åt dig också när en fungerande kommit 
Jag vill med ha :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Inga problem 
Väntar med spänning på filmen……
Samma här ^^
Nu har den kommit, och den har ljud den här gången! :D Så de som vill ha en kopia på den får helt enkelt hojta till så ordnar vi det ^^
Gäller bara att skicka hit en tom dvd-skiva, gärna i nåt vadderat kuvert som kan återanvändas så kan jag skicka tillbaka i samma kuvert ;) Nåt frimärke till frakten tackar man förstås inte nej till heller (eller så är de som vill ha smarta och tejpar fast frimärkena - då kan stämpeln lätt gnuggas bort och frimärket återanvändas, hehe).
Ska väl nämnas att det är engelskt tal, ingen text.
Und nein, jag kan inte säga att den är varken bra eller dålig för jag har bara kollat så ljudet funkade en snabbis. Kommer inte kolla så noga på ett tag öht, jag hostar bara en massa så jag hör ändå inte vad de säger. Men Anders är söt iaf! :D
ska se om jag kan få tag i en sån skiva o skicka till dej. på ica säljer de bara mångpack…
Typ samma sak här :P Sjukt störigt när man bara vill ha nån enstaka… >.>
ska se om det inte finns nån databutik eller nåt sånt där man för hoppnings vis kan köpa styckvis.
Samma här, hmmm adressen gulzebra