Säljes: Burar, tbh, mm.
Smådjursbur
Vånings galler bur för mindre gnagare eller påbyggnad av annan bur. Grön botten & vit galler. Även rör som går lite runt. Mått: Längd ca 41 , Höjd ca 32, bredd ca 29. Mellan galler ca 1-1½cm. Lite tbh följer med buren. Buren är i nyskick och aldrig blivit använd! Den skulle slängas pga några få delar till buren fattas (buren går att använda perfekt ändå!), så jag tog hem den. Jätte fin bur. Pris: 280 kr. Går att diskutera eller för högstbjudande! Finns att hämta i Bollnäs! Kontakta Annie för mera information & bilder: Anniiie86a@hotmail.com
Burskåp
STOR burskåp till salu med 3 våningar. Måttet på botten är 120*60+ nån centimeter till. Höjden mellan burarna är ca
50 cm så dom är rymliga och luftiga. Burskåpet har blivit andvänd utav marsvin. Ser även lite så ut där efter. Vi hade även en kanin i burskåpet som åt lite på en planka så det behöver en översyn men inge stärre ingrepp för att få ett kanon burskåp till dina djur! Lite små pyssel behöver den. Men den är annars perfekt! En spånskiva på baksidan för att inte spån och dyligt ska ramla ut eller att djuret kommer ut. Galler & nät på överiga sidorna. Finns att hämta i Söderhamn och det är nedplockat i 9 bitar, tak, botten, ben, bur botten samt galler dörrarna finnes till. Pris: 300 kr!!! Höjdar pris för en sån stor fin burskåp. Kontakta Peter för mera information & bilder: lindvall33@hotmail.com
Fågelsand
Pga fel köp utav sand så säljer jag denna sand. Det är fågel sand. På den står det "CeDe,d Pearlsand, Plus anis". Endast använt lite utav det. Hälften kvar typ. Köpte den för 29 kr. Vill nu ha 10 kr för den så att man får igen lite utav pengarna. Går att diskutera eller för högstbjudande! Finns att hämta i Bollnäs. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Häckar
2 st Hö häckar. Har för länge sen blivit använd för olika djur. Men har sedan bara legat. Olika skick. Men är inte i nyskick. Men funkar alldelse prima! 12 kr st. För båda 17 kr. Går att diskutera eller för högstbjudande! Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Klotång
Röd klotång/sax. Fungerar super bra! 30 kr eller högstbjudande. Går ev att diskutera. Finns att hämta i Bollnäs. Kan även skicka. Men du som betalar för frakten och jag står inte ansvar för postens slarv. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Fågel skålar
2 st Fågel skålar en röd och en blå, och en galler häck av nå slag. Vette 17 va det är. Alla går att hänga på galler. Olika storlekar. För alla 3, 10 kr. Går ev att diskutera. Eller högst bjudande. Finns att hämta i Bollnäs. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Vatten flaskor
Flera vatten laskor i en påse som bara ligger. Olika storlekar, modeller, åldrar och skick,, en del trasiga en del inte. Måste göras ren då dom har legat ute större delen utav deras liv, så en del har alger på sig. Men det går ju lätt att ta bort. Jag orkar inte kolla vilka som är hela o inte. Och har ingen större lust att göra ren dom heller. Så ni får göra en chansning om ni vill ha. För hela påsen 15 kr!! Går att diskutera, eller högstbjudande. Finns att hämta i Bollnäs. För mera information mejla mig Annie på: Anniiie86a@hotmail.com
Galler boll
Galler boll som man kan stopa godis i och hänga upp i taket. Lite sämre skick då den har legat ute. men går att använda.
Duna burar
3 st Helt nya duna burar med tillbehör säljes. Aldrig blivit använd. ca 50 cm lång. Finns i färgerna orange, ljus grön och lite mörkare grön/blå/turkos aktigt. Ny kostar den 430 kr. Men är rabatt på dem just nu på 20% och kostar därför nu bara 344 kr om jag har räknat rätt. Finns att hämta i Bollnäs! Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Mindre djurburar
3 st Helt nya mindre smådjursburar med lite tbh. Aldrig blivit använd! Längd är ca 47 cm och höjd ca 21 cm. Mellan galler 1cm. Kosta tidigare 275 kr nu med 20% rabatt så kostar dom 220 kr st om jag har räknat rätt! =) Finns att hämta i Bollnäs. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Smådjursbur bur
Helt ny smådjurs bur med tbh och våning. En våning fattas pga den va lite sönder. ca 44 cm i längden och höjden ca 35 cm. Galler är ca 1 cm emellan. Kostade tidigare 239 kr (sänkt pris pga ena hyll planen fattas). Men nu med 20% rabatt kostar den 191 kr (om jag nu har räknat rätt^^)! Finns att hämta i Bollnäs. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Transport bur
3 st, ev flera. Helt nya småa transport bur. Finns i färg gul och rosa. 200 kr. Finns att hämta i Bollnäs. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Transport box
2 st Helt ny liten transport box i färg röd och mörk blå aktig. 174 kr. Finns att hämta i Bollnäs. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Skåp
Skåp säljes som skänktes bort till min far utav någon.O min far tänker slänga den nu. Var använd tidigare som akvarie bord. Den står ute just nu tråkigt nog. Men kanske någon nappar ändå? Den är tydligen hemma gjord. Kankse det går att göra något med det? Tror det finns en del möjligheter me detta om man är händig och låter fantasin att flöda. Är inte i bästa skicka men ändå. Den är svart utanpå. ca 71 hög och ca 140 lång. Vet inte hur länge den kommer att finnas kvar. 50 kr för den. Går absolut att diskutera eller för högst bjudande. Roligt om den kom till någon som kan/vill använda den. Bilder finns på hur den ser ut. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com
Askar
3 st småa askar. Perfekta för att ha djurgodis i! 20 kr för alla 3. Går ev att diskutera. eller högstbjudande. Mejla Annie för mera information: Anniiie86a@hotmail.com Finns att hämta i Bollnäs
Allt finns att hämta i Bollnäs (Hälsingland/Gävleborgslän). För bilder eller mera information så mejla (Min e-mail/MSN: Anniiie86a@hotmail.com) eller kolla in på min hemsida: http://www.freewebs.com/anniesdjur/ Där det dyker upp bilder o mera information allt eftersom. Även flera saker kommer att läggas ut allt eftersom!
Först till kvarn pga behov utav pengar. Alla priser går ev att diskutera, eller så går det för högstbjudande. För att tinga/paxa så vill jag ha förskottsbetalning. Om du skulle ångra så återbetalas det inte. Betalning sker på plats (jämt tack!) eller till banken min.
- OBS!!! -
En hel del utav dessa saker och MYCKET mera kommer att finnas på ett loppis bord på en loppmarknad som kommer att bli Lördagen den 9e maj i Bollnäs. Loppmarknaden kommer att vara på Blomkransen på Bk-Kiosken & Aqua Hobby (gamla butik svanen - Q star macken).