Godkväll 9 april
Det har varit lite dött här nu i dagarna. Kan ni inte uppdatera lite om era djur?
Själv väntar jag på att mina pygmé honor från fireant ska bli gammla nog att få lite ungar :) Min hane jagar dom hela tiden av upphetsning. Kan stirra på dom i en timme om dagen nästan.
Hoppas även på att det snart kommer lite sebramus ungar. Dom har parat sig men än så länge har jag inte sett någon större skillnad på henne. Jag håller tummarna. :)
Hälsningar Malin
Jag har varit hos vetten i morse. En av mina råttgrabbar hade snedskalle när jag kom hem i förrgår. Visade sig att han har en hjärnblödning. Ska avlivas :-/
Men kaninen njuter ute på gården av våren. Engla(gp) ligger och slöar som vanligt denna tid. Pygme mössen kommer kanske få påök i helgen.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Det har varit väldigt dött här! Har kollat in lite då och då men ingenting nytt..
Om det hjälper så kan jag berätta att min ena hamsterhona ska föda nu på lördag.
Zickan, jag lider med dig!!
Hamsterlove: Men det var ju en trevlig nyhet =)
Hälsningar Malin

själva så har vi råkat köpa lite fler djur..
2st krokodilskinkar
2st diamantpytons
2st Jaculus O
2st Jaculus J
sedan har vi "lite"nya bebbar på G..
plus en massa parningar på div. djur,
(varav namnet Lovenest.. *ler*)
det finns fler Pygmémöss att boka upp sig på.. *ler*
Oh jaculusar igen? Najs :)
Hälsningar Malin
Hehe Ante föresten, era pygmé honor har ett konstigt beteende. Dom hamstrar sin mat i en välplaserad hög precis bredvid mat skålen och boet :P Mittemellan alltså. Bedårande söta och har sina fix idéer :P
Hälsningar Malin

jag sa ju att våra djur inte är kloka.. hehe
de är som husse: är maten mer än en meter ifrån sängen så blir jag orolig.. *ler*
bebbarna som du såg här hemma har blivit stora redan.. *ler*
en somnar alltid vid matskålen.. hehe
ska försöka fota den.. hehehe