Fredagen 3e
Vad har hänt hos er idag?
Jag behöver få skriva av mig lite då jag är ledsen, arg och besviken.
Jag skulle ju köpa 2 av Antes Klippmarsvin men som det ser ut nu ger ekonomin vika. Jag vill, jag vill och jag vill ha dessa UNDERBARA djur men dom får bli min drömm då jag måste betala tillbaka skatten på 4200, bilen fick jag lämna in på verkstan idag som redan kostat mig 5300 kr under 2 månader kanske bara en månads tid.. allt bara för faller på den och den är ändå "bara" en 99(årsmodell). jag hatar den här bilen nu! Jag är på bristnings gränsen. Gråten är nära. Men djuren jag har måste få sitt plus att det börjar bli dags att investera i ny inredning i dom flesta burarna.. Jag är en person som aldrig har några skulder, jag har inga kredit kort och köper endast det jag har råd med.. Jag var ändå nära att ta ett lån av en nära vän för att få dessa djur men insåg ganska snabbt vad jag höll på mig och satte stopp för mig själv. Har nu medelat att jag inte kan köpa dom och hoppas inte inte kommer ågra detta "för resten av mitt liv".
Jag tror jag dör lite på insidan nu..
(Bilden är på ett av klippmarsvinen i min famn som jag tog under besöket, hoppas ägarna är okej med att jag lägger upp bilden?)
Hälsningar Malin

visst är det okej för oss..
vill gärna se fler bilder på den lilla som du tog.. *ler*
Då ska vi fixa det så klart. Lägger upp en tråd med biler på klippmarsvinen :)
Hälsningar Malin
#0 jag flyttar tråden till godmorgon och godkväll :-D
Det kommer nog bli Klippmarsvin här också. Men det blir efter jag blivit av med ett till av mina lån. Känner att jag inte vågar med mer för tillfället innan jag är helt hundra att ekonomin inte skiter sig. Sitter i hundtankar så det kan bli en till byracka först.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#3 aha, just det ja. :)
Klippmarsvin ÄR mitt nästa djur :P Ska bara fixa pengar till dom först… Ett hade gått att fixa pengar till, men när det blev två samtidigt blev det svårt som fan.. Men jag ska lägga undan lite varje månad och i sin om tid har jag och då hoppas jag dom har fått fler eller skaffat nytt avelspar. :)
Hälsningar Malin

#4 då gör vi som så att du betalar för den ena och del betalar den andra.. men hämtar båda samtidigt!!
hur låter det?
*ler*
#5 Helt underbara är ni! Vi får se vad bilden kommer gå lös på på måndag.. Mitt huvud snurrar så jag snart mår illa :P Om inte bilen går lös på allt för mycket så kanske jag kan lägga undan 1000 kr i månaden och då är det avklarat på 6 månader… Men risken är att jag inte kan det.. Och jag vill ju som sagt inte vara skyldig någon så mycket på så lång sikt.. :( Suck.. Men som sagt, på måndag vet jag mer…
Men ni är några riktiga pärlor!
Hälsningar Malin

#6 äsch då..

*ler*
#7 Haha, You know it!
Hälsningar Malin