Alva på TV
Snart, när vet jag inte men jag skulle få ett mejl, kommer Alva min GP vara med på TV!
Var och spelade in idag till Hjärnkontorets frågelåda där någon hade frågat hur stor en råtta kan bli, och i slutet så fick Alva vara med när programledaren Frida pratar lite och plockar upp Alva som sitter i en fåtölj :D
Ska meddela när det sänds när jag får mejlet! Hoppas Alva är med också, finns ju en chans att dom klipper bort henne, men det tror jag inte :P
Roligt hade vi i alla fall och Alva skötte sig exemplariskt, förutom lite stret mot slutet när hon var lite trött på allt… :P
Min underbara flicka. Ska bli kul att se :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Oh! Säger du inte till innan då så får du stryk, bara så du vet! ;D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Hoho, klart jag säger till, annars stryker jag mig själv 
mohaha.. jag står redo med min gamla ridpiska. ställer den vid dörren :-P
haha *ASG* trevligt att se Alva live in action fast på tvburken ;D
hur går de, blir de av snart?
Har inte fått nåt mejl än, men snart hoppas jag….
Gah, jag vill ha mejl nu med när hon kommer! Men jag antar att det kanske dröjer ett tag att redigera, och så har dom väl antagligen massa annat dom ska visa innan.
Men jag väntar… blir lika glad jag varje gång jag ser att jag har ett mejl…. :P
Vi väntar otåligt!!!
Hälsningar Malin

jag vill se :P
You can't spell Bitchy without Itchy
Vilken tid det tar. Jag fick reda på redan 4 dagar efter vilken dag och tid som de skulle sända.
Var med för några år sedan när jag bodde utanför nacka. Var med på en intervju med mina ormar. Mestadels majsormen jag har kvar nu som var mest i bild.
Visades på varje nyhet under en hel lördag på fyran. Något pinsamt. Trode det kanske skulle vara en liten 5sek snutt en gång.
Men då är det nog inte lika lång redigering som för ett barnprogram med bilder från olika vinklar och samt att dom måste klippa ihop alla repliker i tid med filmen också.
Dessutom så är ju nyheter…. aktuella?
Men jag håller med om att det dröjer tid… Det kan ju dock vara så att dom vet om när det ska sändas men skriver inte det än.
åå gud, det vill jag se!! vilken tid?? villken kanal? jhar du fått reda på det ännu?? och hur / varför fick dom tag på just dej??
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Nej, jag har inte fått nåt mejl än, sitter som på nålar, vill se NUUU!!
Jo, Stephanie fick kontakt med hjärnkontorets rekvisitatjej där och Steph frågade mig om Alva ville vara med lite på skojs skull, då frågan var "Hur stor kan en råtta bli".
GP-råttor är ju trots allt "släktingar" till råttorna och dom är ju väldigt lika, så varför inte? :D
Onsdagen den åttonde april, program 7 kommer rådisarna!
Så jäkla skoj!
Och det är väldigt snart! Dessutom kan man se just frågelådan en vecka innan det sänds på TV, så finns det alltid på webben, också. Wiiiie!
bara två veckor kvar med andra ord.
Hum. Har inte kanalen :-/
vilken kanal va de?
Det sänds på barnkanalen, men den kanalen tror jag alla ska ha eftersom det är en svt - kanal.
Annars kommer det ju upp på webben om en vecka! :D
va liten hon va 
Haha, japp, en liten tjej ;)
Hon ska väl vara större, men jag tror att hon möjligtvis stannade lite i växten när hon fick sin tjuvparningskull… Kan väldigt lätt bli så på yngre honor.
Jag försöker mata upp henne men har konstigt nog tappat lusten för mat, skämmer väl bort henne så hon bara äter det godaste. >.<
o nemi va oxå rätt liten om jag inte minns fel. antar att de ligger i släkten. Konstigt att min e så mycket större, när alva e moster till honom.
Han är muterad ;)
Den GPn jag träffat är också väldigt liten, bara snäppet större än vanliga råttor.
Till Alva: Hon var guda söt och borde ha ett eget program ;)
Hälsningar Malin

Alva är en riktig sötnos till GP. Har aldrig träffat någon irl, men det hade varit kul.
söööööt Alva.
Ja nemi låg ju bara på 1,7kg. tintin ca 2 kg. scott ca 2 kg med skulle jag tro. ganska liten men vägde ändå en hel del. hade inge våg när han var här. Alva har varti mellan 1½-2. Ska köra pappers rens så jag får fram hennes stamtavla som ligger i nån av mina fina icke sorterade högar