Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: off-topic
Läst 1067 ggr
zickan
0

Godmorgon och Godkväll 26/3-09

Morrn på er alla. Eller god eftermiddag till en del ;-)
Vad ska alla hitta på idag eller redan gjort?

Själv var jag uppe till kl 5. Mötte sockerrattan i centrum kl 7. Fikade lite. Fick med mig massa råttor hem som ska med till malmö och en som ska stanna. Riktigt stora och fina råttor. Helt kär i min jätten jorm.
Trött och drog fötterna efter så jag missade bussen. Fick gå de 4½km hem med 6 råttor 2 stora burar i en ikea kasse.
Ska vila lite nu. Sedan är det att sätta igång och storstäda så djurvakten slipper gör mer än kolla mat och vatten.
Ska nog även in och handla lite mer foder.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ladyinred
0

idag så ska jag ner på banken och ta ut pransportpengar till zickan samt ta ett kontoutdrag för att se vilka som behöver påminnas med betalningen.

Sen ska jag till apoteket och hämta ut stronghold som har kommit idag. Alla råttor kommer att behandlas mot ohyra i eftermiddag.

Ev börja storstäda till helgen när man får finfrämmande av en kringresande cirkus Flört

I morgon ska jag och min mor ta bussen in till vimmerby för att hämta 20 kg råttmat som jag beställt där, samt att vi bara ska titta lite i affärer när man endå är iväg.

zickan
0

Haha.
Denna helg kommer det vara mycket :-P
Just det. Skulle också behöva fixa mer stronghold. Inne på siste tuben nu. Alltod så bra att ha hemma ifall att.

FunkyShrimp
0

sitter på praktiken och ska klippa ihop nåt grejs.

ringde veten imorse (roslagstull) för jag tänkte åka in med Lillemor. Men såklart var ju inte exotic-veten där idag så det blir en in tripp in imorgon istället. Hon är superförkyld och låter onormalt, men i övrigt pigg och äter och dricker. Ska be dom kolla ohyra med då jag har märkt att bägge kliar sig till och från.

Imorgon blir det också av med tandställningen som jag har haft i 5 år (!) :O
Det kommer kännas asskumt!

Lillemor fick iallafall följa med till både tandläkaren och praktiken sen efter besöket :)
VIP-kotte.

Ska väl hem som vanligt med tåget runt 18. Skickade in en sommarjobbansökan till systembolaget igår. Sommarjobb vore ju inte helt fel.

Söker boende som en tok och hopps på att jag snart kan få nåt.. har sökt sen i januari så börjar bli lite galen :P

enbartmalin
0

Har jobbat tills nu. Ska börja fixa mig för kl halv 7 ska jag vara hemma hos min mormor som fyller 81. Jag ska äta mig RIKTIGT FET!

Hälsningar Malin

zickan
0

#4 kan du inte bjuda med mig.. jag är redan fet men jag kan säkert bygg upp mer :-P.. hahaha

enbartmalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Haha Zickan då! ;) Jag är extremt fet nu! Och en väldigt nöjd kvinna :P Fick med mig både smörgåstårta och efterättstårta hem! Woho!

Bifogar en bild på den lyckliga Malin

Hälsningar Malin