En till Pygmémus död..
Jaha, nu börjar jag bli riktigt deprimerad, idag finner jag min äldsta pygmémus hane kravlandes i spånet, han hasade sig fram och kunde inte använda bakdelen. Han var förlamad från middjan och ner. Jag fick kasta honom i golvet och tårarna sprutade så klart. Endast 2 kvar.
Hälsningar Malin
Vad tråkigt att höra
Hur gammal blev han? R.i.p.
Det finns ingen uppfödare nära dig,
så att du kan skaffa fler då? =/
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Ska kanske åka till ante och hämta en eller två, får se. Vet inte om jag klarar av det här med ömtåliga pygmémöss mer. Helt underbara att ha och titta på osv, men väldigt svåra att ha enligt mig =(
Hälsningar Malin

Du är jätte välkommen hit!!!
R.I.P

usch va hemskt..
r.i.p <3
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
trist att behöva förlora sina små vänner på de viset. starkt av dej att kunna hjälpa han.
Beklagar sorgen :(
Tack för allas ord. Det ända man kan trösta sig med är att pygmémöss inte är kel djur och inte blir så personliga för en, men det är ändå alltid ett hårt slag… Speciellt när man själv måste avsluta det för dom..
Hälsningar Malin
det är aldrig kul när djur går bort :-(
Vi får ha slagsmål hos ante ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#8 ja vi får se. Om jag bestämmer mig för att ha fler och börja om på nytt så tänkte jag åka dit på söndag om det går bra för dom.. Men jag är fortfarande velig som f*n…
Hälsningar Malin
Tycker det var strongt av dig. * En stor kram åt dig*

#8 & #9 på söndag passar det utmärkt..
då är vi lediga hela dagen och massa roligt folk kommer hit.
vi bjuder på lite korv och vill ni grilla något annat så tar ni med er eget…
massa roligt folk kommer hit alltifrån sthlm, götet, malmö, m.m.
och det bästa utav allt är att det bara är djur folk, så har ni något annat som ni vill sälja till dessa så är ni välkomna att ta med dessa djur..