Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettbilder-videoklipp
Läst 1522 ggr
Secrine
0

Min Älskling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på min älskade dvärgsjusovare Secrine

Secrine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Secrine med sin lilla kompis Risen

Ilandra
0

Fy sjutton så söta de är! Jag vill verkligen ha sjusovare men har inte råd med mer djur an de jag har och två jag har överst på önskelistan :(

Posta gärna fler bilder! Skrattande

enbartmalin
0

Gud, önskade att min var så tam att jag kunde hålla henne. Men icke!

Hälsningar Malin

Kisemisen
0

Nej så söta, har aldrig sett såna förr! Var köper/skaffar man sådana ifrån? är djupt intresserad av att skaffa en sån sen när jag blir lite äldre =)

~Linda~

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

enbartmalin
0

#4 Man får söka ganska ordentligt, vanligen kan man beställa via djuraffär som tar hem från Imazo, men som läget är numera har inte Imazo några alls och verkar inte få. Så antingen privat uppfödare eller import. Alltså, leta leta leta… Men vill man ha ett djur lägger man ner den tiden/pengarna och det är värt det ;)

Hälsningar Malin

Kisemisen
0

#5, okej =).
Hur är dom i ''personligheten'' :)

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Creation
0

#6 Här finns en sida om dem. :)

Håller med om att de är helt sjukt söta! Skrattande Vill se mer av dem!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

enbartmalin
0

#6 Min som tidigare haft "dåliga" ägare visar sig aldrig och går inte att hantera alls. Men dom flesta jag känner kan ha sina i handen och mysa med dom.

Alltså: Hanterar du dom rätt från ung ålder kan dom bli väldigt tama.

Hälsningar Malin

Littlem
0

Jag har en grupp sjusovare. Dock fick jag dem som lite äldre så de är inte hanterade som små och är små riktiga vildar. Men de har blivit mer nyfikna och kommer oftast fram så fort man stallt in matskålarna till dem. RIktigt roliga och söta små krabater :)

Secrine
0

Presic som enbartmalir säger så måste man hantera dem i unga år, dom blir ju några år gamla så man vill ju gärna kunna hålla i dem. Men ifrån början får man nästan räkna med någon smitning (dom är experter på sånt) iallafall så var mina det. men nu har hon börjat lugna ner sig Skrattande

Jag hade tur som kunde köpa mina ifrån skolan, så jag kunde få lite tips på hur man får dem mer handtam, så om ni tänker köpa en sjusovare så är det bra att fråga uppfödaren så mycket som möjligt så att man tar hand om och hanterar dem på rätt sätt när dom är som yngst.

enbartmalin
0

#10 vilken skola var det du köpte henne på?

Hälsningar Malin

Molle08
0

Söta