Sebramöss med Marsvin
Hoppas ni uppskattar dessa underbara kompis bilder! :)
Hälsningar Malin
Väldigt häftigt att de trivs ihop! 
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Vackert jobbat!!!
#7 Javisst, jag blir så lycklig av synen varje gång jag hälsar på! :)
#8 Syftade du Sammansättningen eller på fotografen? =P
Hälsningar Malin

sammansättningen..
jag kallade mina för popcorn för att de studsade för mycket..
hel nerviga djur var mina zebror..
#10 ah, det var mina med, den som lever är det än. Men dessa töser är jätte trevliga och lugna och går till och med att hålla lite lätt.
Hälsningar Malin
mina va oxå nerviga. men så sjukt söta bebisar fick dom 
Växte sebramössen och marsvinen upp tillsammans eller hur sattes de här två arterna ihop? =)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#13 Nej det har dom inte gjort. Det var så att lilla Doris(Brun/vit) Förlorade sin mor och syskon och blev handmatad, hon skrek konstant efter sällskap och det var väl mest lite på skojj hon sattes ner hos sebramössen(Som vid intrudiktionen satt på sin upphöjda pinne). Sebramössen blev nyfikna när Doris gick runt och kuttra och dom tog hand om henne(Till våran förvåning!), så hon fick sitta kvar. :) Och nu har hon fått en kompis av egen art till.
Hälsningar Malin

Det påminner lite om ICE Age 2 med Mammuten som växer up med opossum familjen
:-)
Kul att du lyckades få få så skarpa och bra bilder. Mitt första par som jag fick var lugna. Men resten var omöjliga popcorn. Har endast några suddiga foton.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#16 Tackar =)
#17 Vi ska sätta ihop min hane med hennes honor nu så vi får lite ungar. Vi hade tänkt vänta tills marsvinen är sålda(dom är tillsalu nu) men med tanke på att min hane nu är själv får vi göra det nu.. Hoppas ungarna blir lika lugna och charmiga som hennes och itne lika sönder stressad som min hane. Hmm…
Hälsningar Malin
Får du ungar så vet jag en gotlänning som är väldigt intresserad. (inte jag ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#19 Ja vi får se hur sammansättningen blir först och främst, men går dom att ha ihop lär det ju bli massor med ungar.
Men det finns annons på blocket om sebramöss i malmö?
Hälsningar Malin