Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: allmänt
Läst 1450 ggr
Naquita
0

OT hjälp katterna(traderaauktioner)

hej!

Jag hoppas jag får lägga detta här men det handlar ju om djur trots allt:)

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=243516&listtype=1

direktlänk

HJÄLP MIG HJÄLPA KATTERNA

De medel som kommer in går direkt till Sturkökatterna!

zickan
0

Helt okej att sprida ut lite info för att hjälpa katterna. Jag har köpt flera leksaker åt mina illrar från tradera där pengrna går till katthem.
Hoppas fler kan göra det samma och kanske underlätta lite åt årets sommar katter :-/

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Naquita
0
Naquita
0

NU är det massvis med nya auktioner ute, mycket mer än sist. kolla in det och hjälp mig rädda "mina" katter.

Imorgon kommer det även upp jättefina armband samt mer örhängen.

KOLLA IN DE NYA HUNDSYLTARNA BL.A:)

zickan
0

Det finns massor med katt folk där jag bor. Jag skriver en lapp och sätter upp på affären.
Jag har anmält mig som stöd hem till kks. Skulle ha fått hem en kattunge nu men de har ännu inte ringt efter två veckor.

RThink
0

Jag brukar oxå ha vana att köpa saker på stöd auktioner och olika sponsring av djur

Toppen :-)

zickan
0

Jag prioriterar att köpa saker jag behöver ifrån sånt som kan gynna djuren. tyvärr så har jag inte någon ekonomi att köpa saker bara för att hjälpa till.

förhoppningsvis kan jag dra mitt strå i stacken och ha en jourkatt några månader. iof bra för min del också att inte skaffa egen katt men få pilla på en katt en stund som inte är min ;-)..

Naquita
0

#6 är det bestämt att du ska ta en kattunge som stödhemskatt från en speciell kontaktperson? Annas har jag flertalet kattungar som behöver stödhem. Vart finns du?

zickan
0

ja  en från kks ringde mig för ca två veckor sedan. sa då att jag skulle till sthlm i helgen och kunde hämta upp en katt. men chris som killen hette svarade inte på mitt sms och jag är lite dålig på att ringa upp.
kanske fått hem eller nått jag vet inte. men den katten var upp mot ett år tror jag.

Naquita
0

#8 okej. Har du kontakt med någon nu eller?

Just nu är MASSA nya auktioner ute, värt att kolla in!

Mycket nya smycken.

Denna veckan ska 3 katter kastreras, vaccineras, imärkas, avmaskas och Strongholdbehandlas och ev annat som behöver göras vid nedsövning. Det är INTE billigt, snälla hjälp mig och katterna med att buda på auktionerna!

RThink
0

Börjar lukta lite smygreklam …

Anken
0

Jag är superfattig för tillfället, köpte precis fotopapper för mina sista pengar. Annars kunde jag köpt något. Kanske kan köpa någon rolig leksak sen när jag får pengar igen. Glad

zickan
0

Jag är också rejält fattig nu. Folk är skyldig mig pengar :-(
Ställer även upp med att lite fult bli stödhem åt en katt.. Hihi.. Rt kommer slå ihjäl mig ;-)
Men bättre med en jourkatt än en egen. Man blir inte bunden på samma sätt och kan prova ifall det verkligen är nått man själv klarar av att ha helt.

zickan
0

#10.. Jepp det är smygreklam ;-).. Men jag kan inte säga stopp tyvärr. Ni Medarbetare få fya på mig om ni tycker jag tillåter för mycket ;-)

Jag lider rätt mycket med dessa katter. Hade jag haft råd så hade det inte funnits stopp på vad jag hade plockat hem.

Höll nästan på att bli galna leguan tanten ett tag. Så svårt att säga stopp när djur inte har tak över huvudet eller mat.

Naquita
0

Vilket katthem ska du vara stödhem åt?:)

RThink
0

En gång ingen gång, andra gången en gång tredje gången en gång för mycket  :-)

katter är ju inte så exotiska att de hör hemma på denna forum sida, om de kanske inte är en speciell ras. Så gör de inte till en dålig vana att annonsera bara för annonserandets skull.

- Skriv gärna en artikel om din verksamhet ist och lägg upp eller skriv om exotiska kattraser och dela med dig info och länka till din hemsida och gör reklam på så sätt .

zickan
0

hon använder samma tråd iaf. så det är bra :-)
Inte som en viss annan som körde 10 lika trådar.

#14 Jag anmälde mig till kks för nån vecka sedan. Har en kattunge i sthlm som kommer hit snart. Heter Busan. Vart jag än går in på internet sidor så ser jag katter sitta utomhus och må dåligt. Var bara tvungen att göra nått nu när jag kan. Även om det innebär att den ende besökaren troligen besöker mig mindre pga katt allergi ;-)..

Naquita
0

jag håller mig ju till en enda tråd och puttar bara upp den när jag har auktioner ute, samt det går till ett bra ändamål vi alla här i sverige borta ta och bidra med att hjälpa. Sveriges största djurskyddsproblem dvs katterna!

idag lägger jag upp en massa nya auktioner, håll utkik och buda på:D

pengarna är tänkt att sparas och/eller användas till:

Sista sturkökatten, honan vid folkets hus

Galtsjönskatten

Lyckebykatten

eventuella apotekkostnader.

(om inget mer akut fall kommer emellan, uppdaterar allt på bloggen, kan även scanna in veterinärkvitton/apotekskvitton vid efterfrågan)

NYHET KOLLA IN HUNDPAKETET/KATTPAKETET BLAND ANNAT!!

på bild hemlösa vackra Lyckebykatten

zickan
0

Jag budade på 5 saker i förrgår ;-)

Migoff
0

Känns så bra med alla som gör en insatts för kissarna!

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det dags för en ny omgång med massa olika saker.

Då någon dumpade en kartong med två okastrerade honor utanför min grind har jag massor med utgifter igen, två honor är inte billigt

:(