katter, vi är uppfödare av perser & exotic katter. En ras som har bra temperament, är lugna och härliga familjekatter // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Ekorrar..
och mycket mera.. *ler*
Råttor ligger mig varmast om hjärtat
Jag kan tyvärr inte bara nämna en art. Jag gillar tyvärr det mesta och lite till.
Allt som inte är fjärilar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Iller så klart:P
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Mitt favo djur är katt,hund, orm, iller, råttor, Alltså alla djur som finns mer eller mindre.
//Anna
Råttor - både tamråttor och GP-råttor.
Hästar står högt på listan också.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Hundar främst, skulle inte vilja leva utan. Sen kommer nog möss, kommer alltid att ha!
Annars älskar jag grodor och paddor, salamandrar, papegojor, höns, får, kor, har för tillfället förälskat mig i insekter…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag är super förtjust i exotiska djur av alla slag, Speciellt dom jag har själv. Hund är absoluta favoriten men jag är tok förtjust i Mingoliska Gerbiler också.
Hälsningar Malin

#9 Menar du inte "mongoliska Gerbiler" annars får du förklara för mig är du snäll.
//AANK
Jag gillar alla djur förutom insekter ^^
Men mest är det nog hundar, hästar, kor, vargar, tigrar, späckhuggare, ozelot, vithövdad havsörn, paddor :D
Men jag har säkert glömt några ^^
Hundar som står högst i listan som favvo djur NR 1
sedan alla djur då ;D
#10 Självklart menar jag Mongoliska, det finns inget som heter mingoliska. Men det verkade du har förstått bra själv? ;)
Hälsningar Malin
Råttor tror jag. Men jag gillar de flesta djur, fast som zickan så gillar jag inte fjärilar :O
Gick på fjärilshuset min min farmor för ett tag sen… Usch vad rädd jag var, heh….