Godmorgon 14 Feb
Godmorgon på er alla den 14 Feb. Nu har vi blivit lite över 200 medlemmar :-D
Idag är det valentin"alla hjärtans dag". Har ni några roliga planer idag eller är det hemma och ta det lugnt?
Själv har man just vaknat ifrån soffan man bara skulle vila ögonen på efter jobbet i går kväll. Själv så blir det att umgås med djuren och endast ta det lugnt.
Kanske fixa punkan på min cykel lite senare.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag skulle egentligen varit på min Farbrors bröllop nu i detta ögonblick, men pga min far som inte vill ha kontakt med mig fick jag avböja så sent som igår :´(
Kvällen kommer firas med min närmsta vännina vars pojkvän gjorde slut förra helgen efter 2 års för hållande. Aklltså två tok depprimerade kvinnor med massor av snask och snuskig mat!
Önskar er andra en trevlig valentin!
Hälsningar Malin
Nej vad tråkigt :-/
får hoppas du får en trevlig kväll ändå.
Själv gjorde jag slut med min största kärlek på alla hjärtans dag. Så jag brukar mest supa skallen av mig varje år. Men glömde ju köpa spriten :-P…haha
Attans. Kommer du ner hit vet jag att hon jag ska "fira" med har ett STORT förråd med sprit som alla blir mäkta imponerade av, dock inte jag som är nykterist ;) Men jag lovar att bjuda på hennes sprit om du kommer hit ;P Hehe
Hälsningar Malin
Jag gillar inte alla hjärtans dag, folk vill bara att man ska köpa saker överallt. Skulle gått och handlat godis, men det är kallt ute, så det orkar jag inte… Får be mamma skjutsa mig när hon kommer hem, höhö…
Jag har städat råttburarna och badat råttorna idag… och slöat i soffan. Tror jag ska fortsätta med det, faktiskt :D
#4 Låter som en bra ideé! You go girl!
VVV = VÅGA VÄGRA VALENTIN ;D
Hälsningar Malin
haha.. akta så jag inte står på din tröskel snart ;-) haha
Ne jag ha sprit ska bara orka till macken och köpa grogg virke. vet inte om jag är så sugen på whisky idag.
Haha men Zickan! ;)
Hälsningar Malin
Hatar allahjärtans dag. När jag hade en "underbar" pojkvänn så var han inte så fin att han tänkte så långt att det var alla hjärtans dag.
Sedan gjorde vi slut på alla hjärtans dag :-P
Så med all rätt. Här ska det supas. Ska köpa grogg virke nu.
wohooo.. whisky med cola :-P
Men ZICKAN!!!
Hälsningar Malin
hihi.. :-P…
whiskyn tog slut.. rom o cola nästa :-D
Hehe..:)
Någon som bli värd på sajten? Vi borde nog byta till en nykter värd….
Skojjar lite , när man sitter och har tråkigt. Ha det bra!
Haha Z.
jag firade med familjen god mat och efterätt och lite ulliga hjärt presenter, fick strumpor med hjärtan på och en hjärt armband :)
Hihi… ni får stå ut med en fyllebunke som jag ;-)
Nu är det ett år tills nästa tillfälle :-P