Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettifokus-sajten
Läst 1003 ggr
zickan
0

Ny medarbetare!

Fått lite skäll för att jag lagt till en Medarbetare utan att skriva något. Själv haft strul med internet som idag är löst, därför inte brytt mig att skriva en välkomms tråd. Lite fel av mig kanske. Personen som jag lagt till heter nexotopia.
Väldigt go tjej som jag känt i flera år och kan väldigt mycket inom ämnet! Tyvärr verkar hon ha övertagit mina internet och elektronik strul. Men hon kommer att skriva så fort hon fått sina strul fixade.

Tills dess låter jag henne ligga kvar då man aldrig vet när jag har sönder eller slarvar bort min dator eller internet igen.

Så välkommen nextopia. Var nu snälla mot henne för hon biter små barn i stortån ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sussa08
0

Får vara den andra som hälsar välkommen! Hoppas du känner dig som hemma här med oss på exotiskadjur :)

Kram från en kollega

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Molle08
0

Välkommen… Jag märkte ju redan men jag bryr mig inte värst så mycket..

Molle08.. även en kollega här ;)

Nextopia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Hej ! Varmaste vinter tackar för välkomnandet .

Jag har spanat ett tag på er sajt och hur den utvecklats.

Väldigt intressant !

Ni ser ut att vara ett trevligt busigt gäng som lägger intresset på just  lite udda, annorlunda exotiska djur vilket även jag finner mycket spännande.

Kort om mig:

Mia,

har / haft både få och många olika exostika djur och såklart även "vanliga" husdjur.

Haft uppfödning ( mindre uppfödning) av flera olika arter till och från utefter vad det funnits för efterfråga och intresse av djur.

Jag har ibland föreläsningar och mindre kurser då jag berättar om olika miljöer och djur. 

Ett av mina stora intressen är att resa på expeditioner och se djuren och natur i deras naturliga klimat och beteende.  Givetvis följer det olika bloggar och fotografiska berättelser med i mina fotspår.

Hundar är även ett intensivt intresse/ yrke jag pysslar med.

Zickan & jag har kännt varandra länge och delat våra intresse av djur.  Tyvärr hinner vi träffas allt för sällan nuförtiden!

Skulle säkert kunna fortsätta sida upp & sida ner att berätta om mig och mina tankar och erfarenheter, framtids drömmar, men inte idag!

Jag önskar er en god fortsättning på julen och ett härligt nyår. Ni kommer säkert få läsa en hel del av olika artiklar skrivna av mig.

Puss & Kram

zickan
0

En artikel jag skulle tycka vara intressant är ditt möte med vargar både inspärrade och ute i det vilda. Även om det du skulle på nu snart. Vilket jag glömt vad det var men lät väldigt intressant.

Dumt att säga saker till mig och sedan fylla med alkohol :-P
Tack för härromdagen :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Nextopia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Absolut

De e ju någon vecka sedan jag va inne hos vargarna i Kolmården.

Ska börja min praktik på varg centret i Januari  och sedan blir det ju en till varg expedition i midvinternatten , ska sova en hel natt ute i vargmarker och följa dem med värme kamera och gps.

så en artikel om Svenska vild och tam vargar kan vi säker yla ihop.

Wassago
0

Hej å välkommen!! Glad