Djuren fått julklapp?
Har ditt/dina djur fått några julklappar eller någon godare mat/godis i dag(julafton)?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Min hund ska få massa köttbullar. Fick även ett gott ben på jobbet om han smaskar på just nu. Men sedan får han vänta tills nästa vecka när vi är på gotland. Då blir det nog lite mer julmat till honom.
De andra djuren får sin goda middag nästa vecka då jag jobbar för fullt nu under helgtiden.
Massa god julmat, fick råttorna, såklart. Och så presentpapper, presentsnöre osv… Fick faktiskt varsinn leksaksmus, medans Alva fick en skrammelboll, som hon försöker gnaga sönder. Den är tyvärr för stor för hennes käkar, dock *moahaha*

Här är det lite anti-jul iår är jag rädd. Hundarna letar lax och ris rester på tomten nu, men annars har det varit en vanlig dag här. Visserligen väcktes jag ovanligt tidigt av att syrran & pappa ringde från abu dhabi när de skulle öppna klapparna från mig, men efter det har det väl varit som vanligt. Ska fira m familjen först i januari nämligen.
samma här. Firar ju inget i dag heller. Ska till gotland och hem en sväng efter jul istället. lika bra att vi jobbar på jul wså kan andra få vara hemma med familjen. men det är mest god mat och umgås som gäller.
Min hamster har fått ny bur (duna) och råttorna har redan fått sin julklapp i föreskott.. så big bur… Jenny Ferplast
Och de har fått lite julmat iaf dom smaskar på..
Inte alla som gillar vad det erbjuds men…

Mina möss fick julskinka, prinskorv och julost som julmat utöver lite av den vanliga maten. Julklapparna innehöll jordnötter med skal, torkad kiwi, kokosbitar och valnötter.