Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettallmänt
Läst 922 ggr
smurfan-13
0

Åsikter om hemsida

Ok, nu blev jag lockad att skaffa en hemsida då jag la in en presentations tråd av min degusuppfödning här om dagen. Har aldrig någonsin gjort en hemsida tidigare och har verkligen inte tid, men det är ju roligare än att plugga :P

Men jag behöver åsikter och tankar! Planen är att m tiden lägga till info om degun som art och så, samt beskriva uppfödningen lite mer, men just nu känner jag inte för att sitta och skriva en massa texter.

Men lite tankar, tips och så hade verkligen uppskattats!

Estrellado´s degusuppfödning

Creation
0

Jag tycker att det är en jättebra början till en hemsida! =)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

smurfan-13
0

#1 vad du är snäll :)

Nån som vet/kan förklara för mig hur man får "knappar" att trycka på till de olika sidorna istället för att behöva gå via "start" ??

zickan
0

bra val av hemside sajt ;-).. enkelt att jobba med det där och upplägger är smidigt samt snyggt.

Början ser bra ut. Sedan kan man pilla på sajten när man har tid. Rekomenderar att skriva lite om dig själv. din syn på aveln, vad du vill få fram, tillväga sätt utav avels djurs val. Skriver man lite av det så brukar man tas seriöst och få bättre intressanta :-)

Men annars har du ju kommit en bra bit på väg :-)

Kan vara smart att lägga in galleri och kanske även vänner & favoriter. Då kan man adda varandra på zoomin. Galleri kan vara kul om du tänker lägga upp massa bilder.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.