Läs mig! Uppdatering.
Vill be lite om ursäkt att jag har varit lite slapp här inne på exo djur.
Jag har svårt att hitta fakta böcker på västerås bibblan så det är segt på nya artiklar. Det material som jag mest hittat är gammalt så jag vet inte om det är korrekt. Uppskattar verkligen länk tips där det finns mycket och bra fakta som troligen är korrekt ;-)
Är även toppen om det finns fler som kan bidra med artiklar. Speciellt ni alla veteraner som sitter på fakta som är svårt att hitta på internet ;-)
Min tråd polis (rat_think) har en väldigt tuff plugg period just nu och har valt att sluta på iFokus för tillfället.
Ingen som har lust att hjälpa mig att ha lite koll så regler följes här inne?. Man kan vara helt anonym om man vill eller inte om man väljer det. Räcker att pma mig varje gång det dyker upp saker som behöver undersökas eller tas bort. Ende är att man behöver ha tid att läsa alla trådar och nya inlägg.
Sökes även aktiv Medarbetare. Pma mig vid intresse!
Rekomenderar att man läser denna text: Upphovsrättslagen
(bilder, text, filmer etc får inte lånas utan tillstånd av ägare/skapare. Vid tillstånd av lån ska dennes namn finnas med)
Mer ingående om denna lag: regeringen
Hittar du din/dina bilder på nätet och vill göra nått åt detta? Kolla in: Bildombundsmannen
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.