Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettbilder-videoklipp
Läst 1378 ggr
sussa08
0

Bilder på chinchillor

Är det någon här som kan tänka sig att donera någon/några bilder på chinchilla till en artikel? Vore jättesnällt! Jag har nämligen inga egna och ingen nära mig som har heller…

Skicka in bilder här om ni har lust!

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

zickan
0

Ska se om jag hittar. Men finns ju en som har ca 40 st. Hon kanske kandonera någon fin bild. Vore jätte kul med lite olika färger :-)
Är det UlrikaD som har ett stort intresse för chinchilla, eller är jag ute och cyklar?
Kanske Pma henne och fråga om hon inte kommer hit in?

Jag har haft två st. Ska se om jag kan hitta några bilder om de är bra.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sussa08
0

Ja det skulle ju va kul att ha några olika färger… ^^

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

UlrikaD
0

Jag har 60 st.Flört Jag vill i såfall veta vad bilderna ska användas till. Har tyvärr hittat till salu annonser med mina chillor i på bl.a utländska forum så jag är lite skeptisk till att låna ut mina bilder.

sussa08
0

Bilder ska användas till en artikel här på sidan, adda min msn eller maila, sussa_08@hotmail.com så kan vi diskutera mer! :D

zickan
0

#3 förlåt ;-) fortfarande en imponerade siffra :-)..
Bilderna skulle isf lånas till EN arikel här inne på iFokus. Då hamnar den under iFokus regler. All användning som inte är tillåten. Dvs, kopiera artikel/längre text stycken eller bilder kan anmälas och sedan dras för domstol om man vill ;-)
Sedan om någon vill låna artikeln för sin egen sajt så måste man både kontakta ägaren till bilderna och artikel skaparen.

Enklast  om man vill sätta sin signatur för att minimera risk av bild stöld är att skriva in sitt namn i hörnet eller  där det finns plats. Man kan även begära att bilden ska länkas till personen man lånar avs hemsida.

sussa08
0

Puttar upp lite, bilder behövs fortfarande för att annonsen ska kunna bli klar :)

Rafflan
0

Jag har en del, addar dig på hotmail ;)

zickan
0

#6  ehhh?.. Var du trött när du skrev den meningen ;-).. annons? haha

sussa08
0

Ja jag är skittrött :D Ber om ursäkt ;P