Anders på Discovery? :O
Fick följande mail på Youtube:
_"Hello,
I'm working on a show for Discovery Channel in the US about rats and I saw your video of your pet rat. Do you have the original tape of this? Or have other footage of you and your rat together? We would love to have some shots of a real gambian pouched rat owner on the show---would you be interested in sharing your footage with us?
If so, please get back to me as soon as you can.
Thanks so much!
C******"
_Waah, spännande :O Ska ta och svara, får se om det är av intresse trots att jag inte har honom kvar. Är det ändå av intresse för de så varför inte liksom ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Han kommer bli en stor stjärna den pojken :-) Hahha
Verkar så!
Får se om hon är intresserad trots att han inte är ett husdjur längre ^^
Hoppas det visas här i Sverige också isf, tror farmor har den kanalen så jag får tvinga henne att banda då xD
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Har du länken till youtub filmen ?
Har fått svar nu, de vill använda videorna :D Får se om det går att maila de bara, jag har inga dvd-skivor att bränna de på och det är deadline typ nästa vecka som jag fattat det.
#3: Har en hel drös upplagda ^^ http://www.youtube.com/user/gulzebra
Sådärja, kirrat! Har skickat över filmer och det verkar funka :D Har kollat om man kan få sig en kopia på programmet också :)
Jag kom på att jag har ju faktiskt filmer på Nova och Ninko också så jag skickade med de med, får se om de kommer med de också ^^ De ville att jag skulle skicka så mycket som möjligt helt enkelt :P Nu fattas bara ett stycke papper som ska skrivas på om att de har rätt att visa klippen, och en bekräftelse på att överskickandet fungerade 
"Good news -- we are going to use some of you and Anders in the show!" Woho! :D
Ni som har Discovery Channel kan ju hålla utkik efter ett program kallat "Animals of unusual size" ;) Kommer visas nån gång nu i höst och är en serie i 3 delar. Själv har man sån tur så jag får en kopia på det när det visats :D
jag fick oxå en förfrågan, tyvärr var jag försent ute…
Grattis Gulzebra
Asch, otur! Är ju tämligen häftigt när det hamnar på självaste Discovery Channel
Tackar! ^^