Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 3218 ggr
Ludenben
0

Chinchilla köpes

Jag söker efter en chinchilla att köpa av dig. Även intresserad av degusar.

Eelin
0

Tyvärr har jag ingen chinchilla att sälja, men jag har sett två annonser på blocket den senaste veckan där de skänker chinchillor. lycka till

ParaKiss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! I vårat djurhem finns det 3 st chinchillor som söker efter nya och livslånga hem. Besök gärna våran hemsida för mera info: www.freewebs.com/lillaskagan

mvh Annie

UlrikaD
1

Du har inte aktiverat din sida så det går inte att skicka PM. Jag föder upp chinchillor i Göteborg. Min hemsida hittar du här:

http://www.123minsida.se/Chill-Zone

Det finns fler chillor till salu än de som är listade på sidan, både bebisar och vuxna. Maila mig och berätta lite om dig själv om du är intresserad.

Marina
0

Bli gärna medlem på www.chinchilla.egetforum.se

Jag är chinchillauppfödare och har också chinchillor till salu, finns i Karlskrona men med transportmöjlighet till Stockholm nästan varje helg. Maila gärna för bilder mantassen@hotmail.com

[kjamtessa]
0

Vart bor du?

Min bror har 6 stycken han inte sall ha kvar, 3 vuxna 1 unge på någon månad samt 2 nyfödda.

zickan
0

Har du hittat?.. finns lite degus här på annons som söker hem nu.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

fannsan
0

vi har en chinchilla till salu (om du inte redan har hittat) för bild, ålder, namn mm…. gå in på hemsidan www.djurparadiset.tk och kolla längst ner på till salu

zickan
0

är  sökes annonsen ännu aktuell?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.