Nyheter på ifokus
Som alla ser så har det hänt lite nytt inne på iFokus.
Det första som som man kan se är att våran banner bild numera utsmyckas utav en Jord ekorre. Och inte en tråkig dyster skog.
Det är mitt fel att bilden inte blev bättre från början. Jag hade så brottom att få upp sidan ;-)
Tycker ni inte alls om den nya bilden heller så kom gärna med förslag.
Sedan är det ev. på ingång för en ny inkorg. Just nu är detta endast under småfix och planering. Men jag fick testa nya modelle som kanske kommer att lanceras. Den är enklare och snyggare formad. Inte några med popupp fönster. Men som sagt jag vet inte om eller när den lanceras, bara att grabbarna jobbar stenhårt.
En annan updatering på iFokus är att de sajter som är nästan helt döda kommer att plockas bort. Där t.ex. sajtvärden är oaktiv och lägger allt på medarbetarna som inte längre orkar. Eller där det helt enkelt inte skrivs något.
Alla dessa sajter som kommer att låsas, kan man ändå få ta över. Är man intresserad att sköta en av dess så kan man prata med iFokus teamet. Som jag förstod det så kunde man ta över en hel sajt med artiklar och allt.
Dessa som kommer att låsas är: Bröllop, Cykel, förhäxad, Golf, Missfall, Prylar, Serier, Skuggfolket och Tvillingar.
Under Oktober månad så hade iFokus ungefär 300 000 besökare. Detta är jätte kul och förhoppningsvis kommer det bli ännu mer. Så man kan säga att 3% av Sveriges befolkning har varit inne på iFokus föregående månad.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Görsnygg bild! :D
Är det ok om jag sparar ner den och lägger in den som en banner på min hemsida? :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jadå :-)..
Det får gärna alla göra.
Prima! ^^ Då tjoffar jag in den när jag uppdaterar sen idag :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
:-)