Medarbetare sökes.
Ladyinred har mycket annat att göra och hinner inte hjälpa till längre. Så hon avgår som Medarbetare. Förhoppningsvis kommer hon tillbaka senare när allt blivit lugnare ;-)
Min dator är på lagning ett par dagar till. Sedan kan jag börja med att skriva ariklar och vara med aktiv.
Men det behövs ändå en Medarbetare som orkar hålla ut. Inte bara skriva en artikel för att sedan dö ut.
Ska vara lite påhittig. Ha en neutral ton och gärna skriva en hel del. Inte bara artiklar utan skapa nya trådar och svara på andras inlägg.
Behöver inte vara ägare av något exotiskt djur även om det hjälper en hel del.
Man behöver inte vara Medarbetare för att skriva artiklar. Även ni andra får gärna bidra med nya artiklar. Tips, Ideer och nya trådar.
Vill man lägga in sin egen artikel så behöver man bara kontakta mig sajtvärden eller en Medarbetare för att få skrivrättigheter i artikler kategorin.
Är du intresserad av att bli Medarbetare. Varför. Vad kan du bidra med?
Skicka ett Pm här inne eller till min mail: zickan@zoomin.se
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ingen som känner sig ha lust att bli Medarbetare?
Nu har vi fått förstärkning.
Men känner du dig intresserad att försöka som Medarbetare så kan du alltid kontakta mig ändå.
Vem är ny Medarbetare?
sussa08 ställer upp. Ligger en tråd ute om det redan. Men såg att jag hade missat att skriva detta här. Har även fått svar på en sökes annons om en annan som är intresserad att testa. Men får se om jag inte kan skicka in denne personen på det nya.
Aha okej
Haha sussa08 ställer upp… Vad snuskig du är zickan ;)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
haha.. Sant.. snuskig eller inte *ler*
Haha.. nu läser ni lite som ni vill igen ;-)