Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettifokus-sajten
Läst 674 ggr
zickan
0

Woho. Över 100!

När man vänder ryggen mot så kokar alltid mjölken över.

Och se här. Nu är vi över 100 medlemmar och det verkar öka rätt stadigt.
Tyvärr verkar inte nya medlemars listan som finns med på första sidan fungera som den ska. Kan inte se vem som tog oskulden på 100 medlemen för denna sajt.

Ende jag kan göra är att hälsa alla välkommna hit och hoppas att alla hittar vad de söker. Om inte säga till, fråga eller komma med ideer Skrattande

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Molle08
0

Välkommen o grattis den som blev iaf 100 medlemen.

Medarbetaren Molle08

niffen
0

Wooh! Grattis medlemen och grattis sajten får man väl säga! :D
Keep up te good work allihopa, så får vi in massa mer trevliga och pratglada medlemmar! Skrattande

zickan
0

Jag håller med. Det var rejält kallsvettigt i början. Var lite rädd att ingen skulle komma in. Men när man ser hur andra sidor ligger till så är jag riktigt stolt.
Nivån här inne är väldigt stabil. Alla hjälps åt väldigt mycket att göra sajten levande och få nya att trivas. Ser man på andra sidor och medlems antalet så ligger vi väldigt högt trots att sidan inte varit upper mer än sedan somras.
Förutom att detta hjälper mycket i det stora hela så hjälper det mig mycket att stanna kvar och vara aktiv. Jag har tyvärr en stor ovana att tröttna på saker fort Flört

Muszimba
0

Kul att medlemsskaran växer. Jag är ju medlem här inne trots att jag inte har något exotiskt djur. Jag vill kunna lära mig lite om dem innan jag bestämmer mig.

zickan
0

#4 det är jätte kul att ni läser även om ni inte skriver så mycket. Betyder att poängen med sidan fungerar :-)
Finns verkligen en hel del exotiska djur. Själv kan jag knappt nått av det jag vill kunna.  Saknas någon information du skulle vilja ha med så säg till.
jag ska in till bibblioteket igen på fredag och leta upp nya fakta böcker att sätta nosen i och fixa artiklar.

Wassago
0

Kul!! Å grattis!! Skrattande

RThink
0

Välkommna !!!

zickan
0

Lite mer än en månad har nu gått. Antalet härliga medlemmar har nu ökat till 120st!!

Det är verkligen underbart att sajten håller sig vid liv.