Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettifokus-sajten
Läst 1283 ggr
zickan
0

Välkommen!

Jag och niffen har en liten sak på sidan av just nu. Kommer berätta senare vad det gäller. Men tills dess så får vi in lite förstärkning till exotiskadjur :-D
Sussa08 hoppar in som Medarbetare. Får gärna stanna så länge hon vill och känner att hon orkar hjälpa till.

Så välkommen sussa08!

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sussa08
0

Tackar så mycket :D

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

niffen
0

Woho, välkommen välkommen Åsa  ^^

(Jag vill berätta nunuNU, vår hemlis, Zickan!)

zickan
0

Jag har lagt ut enkla ledtrådar om man orkar leta lite. Men får ju inte lägga ut reklam ännu. Men det kommer.

gulzebra
0

Men gnuuu, nu blir jag nyfiken ju! :O

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

zickan
0

Den som söker finner ;-).. handlar om iFokus iaf. Men jag får ju inte säga vad det är. Men kan inte hejda någon från att hitta dit själv.. moahaha..

Ne jag och niffen får lägga på ett kål så kommer det snart info ;-)

AndreasS
0

#5 Jag vet Tyst

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

gulzebra
0

Men gnorf… Om jag blir sittande uppe hela natten för att leta ledtrådar nu så stämmer jag dig i tvättäkta USA-anda! ;P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Molle08
0

Välkommen Sussa08

niffen
0

Jag lägger på massa kol här hemma, haha… :P
Zickaaan, avslöja inte för mycket nu :P

zickan
0

#9 Ne Flört jag är bara väldigt dålig på att hålla inne med goda nyheter.
Inte alltid lätt men jag ska hålla fast mig..hehe

Jag har äntligen fått jobb. Kommer jobba nu tills söndag. Kommer troligen inte hinna skriva så mycket under tiden. Hänger lite på hur mycket uppmärksamhet mina djur behöver.