Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: annonser
Läst 907 ggr
jessi_twini
0

3 degusar söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu måste jag tyvärr omplacera mina degusar pga tidbrist.  Det är två honor och en kastrerad hane. Hanen är 2år och honorna 1år. Dom är friska och så. Ena honan är lite knepig men funkar bra ihop med dom andra. Hon trivs inte så bra med människor men man skulle nog kunna göra henne lite mera säker. Dom andra två kan man hålla på med. Det finns bur, Men det är två hål i den så vi har satt iför glas skivor. Man kan få med mat, Och lite prylar :) Dom finns i upplands väsby. Priset spelar ingen roll. Det viktigaste är att dom får en bra hem :)

Mejla mig på jessicatidehall@hotmail.com

Mvh Jessica =)

Om jag har glömt att skriva något så säg till ;D

jessi_twini
0

Vet någon om djuraffärer tar emot djur? :)

niffen
0

Det är från djuraffär till djuraffär, men fråga, du. Tror dock inte att dom vill ha in en aggressiv degu.

jessi_twini
0

Hmm Neej men om någon djuraffär tar in så avlivar jag henne.. ''/ Eller om jag inte får något svar på någon annons såklart men annars blir det nog det alternativet.

zickan
0

nej lämna inte till zoo. avliva dom hellre allihop.
risken är ju att de annars sitter där i mer än några dagar. och zoo affärer är inte kända för att ha bra stl på burar eller rätt inredning och mat.

Det var ju massor här inne som ville ha degus. Kontakta wassago. Han sökte degu för ett tag sedan. Om inte kontakta hellre jourhem eller något.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.