Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 812 ggr
zickan
2008-10-07 23:01
0

Svamp byte?

Jag har massa kantareller, håller på att torka nu. Finns även färskt.
Vad jag inte har är en massa inredning till min enorma bur. Söker allt kul att indreda med.
Vad har du som du vill byta med och hur mycket svamp kräver du? ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Wassago
2008-10-08 00:28
0

Ha ha!! Jag får med mej både svampen å inredningarna hem!! Lägger dom under en pressenning (inredningarna alltså, stenar, rötter å grenar) å den högen har blivit stor med åren, men nu när ormboden börjar bli klart rent praktiskt så börjar det roliga, inreda burkarna!! Å då lär det gå åt som jag har i mina gömmor! Glad

zickan
2008-10-08 00:36
0

haha.. fusk :-P
Jag hade lite skoj att plocka den där svampen. hamnade i ett träsk och lyckades gå vilse. välta ut allt. men kom iaf hem fast dygn sur. Tänkte ut i morrn med.
Har lite ont om pengar just nu men svamp kan man ju alltid fixa, arbetslös som man är :-)

Vattnadal
2008-10-08 00:37
0

Sälj svamåen på ditt torg vettja! har du sett priserna de tar i affärer?

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

zickan
2008-10-08 00:45
0

Ne..har ju inte det.Förre året blev jag galen till slut på. Satte 25kg på fika bordet på jobbet och bad verkligen folk se till att korgen var tom innan jag gick hem.

Får se om jag hinner ut lite på gotland också och fixa lite gul/brun trumpetsvamp.
Där går det fortare att torka iaf. Sätter alla lådor runt öppna spisen på stugan så tar det bara nån timme är det klart.

Det är ju rensandet som är såå tråkigt.