transporthjälp sökes
Behöver transporthjälp för lite kackerlackor…
Antingen ifrån Västervik - Bollnäs, Söderhamn eller i närheten. Även kan jag ev ta mig till Gävle tågstation med tåget,
Eller ifrån Norrköping mässan (när den nu är?) - Bollnäs, Söderhamn eller i närheten. Även kan jag ev ta mig till Gävle tågstation med tåget.
Snarast tack =)
På www.tropikhuset.se kan du beställa kackerlacker och andra insekter. De skickar med Posten så får du insekterna direkt till dörren.
/ Micke Amazonia www.amazonia2000.se
Har skrivit till dem tidigare och beställt li. Men inte fått svar ännu. Hoppas på svar snart. =) Men har lite mera ute falls möjligheter.
Parakiss.. Jag är ifrån Västervik.. PM om vilken datum du har tänkt dig
Varför beställer du inte bara och ber om hemskickat. Kolla med bigmicke på repti. bor i haninge sthlm. trevlig och bra foder djur. skickar på posten
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ja det stämmer. Micke är trevlig och säljer dessutom olika sorters insekter som man inte ser så ofta till salu.
Annars finns det Cricket Express.
http://www.varg69.se/VRCricket.htm
/ Micke Amazonia www.amazonia2000.se
Jag bodde i haninge förut och köpte alltid ifrån honom. Fick alltid som jag beställde. Haft lite strul med cricket express och moströms tål jag inte. Alltså personerna är jätte trevliga, förutom att de verkligen hade problem med min gotländska
Men de har nått i sitt foder till syrsorna som gör att jag känner av dom mer än vanligt.
Micke!, du har inge tips på hur man kan tåla foderdjuren mer?. Jag har mindre allergi men värst är på mask. Kliar i ögonen och nyser som en galning. Men vill ändå ge kottarna. Förvarar i kylen, garaget eller undan gömt så gott jag kan.
Nu finns det ännu kvar i matskålen och det kliar i ögonen varje gång jag går in hit i det rummet.
Fungerar såhär i mindre mängd. Men var hopplös i slutet när jag hade ödlor så jag fick lägga ned.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.