Djur bett(inte för känsliga)
Vi kom in på gp tänder. Tänkte nu fråga efter bilder med djur bett. Alla former utav djur är välkomna. Rätt intressant att se även om det inte är så kul med blods bilder. Men intressant hur illa det kan gå om man har otur.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
GP-bett här.
Ser inte så illa ut som det var dock. Jag har en dålig kamera och är dessutom högerhänt, men fick fota med vänster. När bilderna knäpptes (dagen efter) hade en del svullnad gått ner och det hade börjat se bättre ut än vid själva bettet.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
En till bild
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Svullnadsjämförelse. Här syns även vilken påverkan det har på bilderna att fota med fel hand :P
Ska väl nämnas att det är snart ett år sen tror jag… Och svullnaden i höger hand finns fortfarande kvar. Inte som där, inte mycket alls faktiskt, men det är tydligt när man jämför händerna.
Höger pekfinger är inte riktigt lika "smidigt" som innan. har inga problem alls men jag kan inte böja det bakåt lika mycket som innan.

Inte för att föringa dom små märkena i handen… men så här såg en kollega ut efter en dag på jobbet…………….
gulzebra,, jösses.. du fick iaf biten av en "dum" GP
Ajajaj, fy satan… 
Ja.. gift orm är inget att leka med :-/
Jag kan inte hitta cd skivan med bilderna på de värsta betten jag fått. Men lägger upp dom senare.
De bett jag inte har på kort är hundbetten där en golden retriver tvärs över gatan satte sin tand rakt igenom mitt lång finger. Vilket skedde två gånger till med samma hund fast inte lika hemskt. Varbara 7-10år när det hände men vägrade ändå att hunden skulle avlivas. Försökte dölja det sista gången men syrran som var barnvakt kom ju på mig ner jag blodade ned över allt.
Men hunden bet sedan deras barnbarn rakt över ögat. Visade sig ha en stor tumör på baken vid obduktionen.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
gulzebra.. tänkte du inte på att första bilden ser det ut som man skriver namnteckning.. första bokstaven råttan gjorde "C".. titta noga igen *S*
Jahaaa, nu hänger jag med!