Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettgambiansk-jättekindpåsråtta
Läst 1016 ggr
RThink
0

Gp Tänder ?

Hur ser era Gp råttornas tänder ut ?

Färg, antal, längd, "Kvalitet" ?

zickan
0

Vänta så ska jag stoppa in ett finger och kolla ;-).. Borde synas på märkena i mitt finger :-P
haha.. fult skämt :-P

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

RThink
0

Zickan, har du kvar bilder på alla GP bett du fått genom åren, Den ab TinTin va väldigt otäck …

zickan
0

Jag vet inte om jag hade digital kameran då.. Mh borde ha åkt in på lassis istället för att linda med eltejp och fortsätta städa buren.. haha.. Börjar ge med sig lite nu, men känner ännu att det spänner när jag trycker ut tummen ordentligt.

Ladyinred
0

kindtänderna har jag inte sett själv. har varit hos vetten och röntgat dom för inte så länge sen och han sa att de såg bra ut. Sen fick jag beröm för att framtänderna va så mörkt orange. Det tydde på att råttan hade bra med vitaminer och mineraler i kroppen.

zickan
0

Jag har inte kollat. Vet inte hur jag ska kolla baktänderna utan veterinär.. Några tips Rt?
Framtänderna ser gula och smuttsiga ut. Precis som de ska. Engla är den ende jag vågar kolla på. jack känner jag inte så väl för att stoppa in fingrarna i hans munn, Redan blivit biten. Och Alva är inte tam nog.

Ladyinred
0

man behöver inte gå in o rota i munnen på råttan om man inte misstänker att nåt är fel och då som sagt är det en vet som ska kika där.