Gp- släkt trädet?
Rat_think började en tråd med att fråga efter släkten till sin Vemling. Men varför inte en tråd där alla med gp skriver mor och far samt födelsedatum?. Kan bli lite enklare för mig att updatera gp listan på det sättet och roligare för alla som har släkt att veta var deras är.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag kan börja:
Nemesis"Noemi" Tysk import. Inte släkt med någon och tyvärr avliden.
Nemi: Dansk import (Stefen Stjerne) Inge syskon i Sv. Trodes va halv syster med Lady brocklyn men så var inte fallet.
Mor till 4 kullar(3 Tintin 1 Rt's scott)
Tintin: Holländsk import(bror med Redrums ena). Förste ägare Agnes 1kull, 3 kullar hos mig nu bor han i ett hem runt nynäshamn och inge mer avel.
Alva(vita tecken i pannan,förste i Sv?): Dotter till Nemi och Tintin. 1 Tjuvparningskull 30 mars 08. 3 födda med vita strån i pannan av 4 ungar.
Engla(stor vit panngläck(halv svans): Mor: Alva, Far: Rt's Scott.
ah.. kan tillägga att Nemi är också avliden pga problem med livmodern som upptäcktes för sent.
Scott avlivad för att han inte skulle få flytta runt då han inte var hanterbar. Hade redan haft flertal hem och jag lånade bara in honom. Kunde inte ha han kvar tyvärr. Uppfödaren hade just då själv problem med värmen i huset och massa annat så dit kunde ha inte flytta tillbaka. Valet var svårt men ende vettiga.
Har ju ingen kvar men tror inte nya ägarna är medlemmar här, inte vad jag sett iaf…
Oxenstiernas Giant Anger, "Anders", pappa är Tintin och mamma är Sessan. Bor numera på Skansen.
Rat Thinks Nova och Rat Thinks Ninko, pappa är Tommy Boy och mamma är Lady Brooklyn. Bor numera hos en tjej i… Hmm, Borås tror jag det var? Gaah jag och geografi… x)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Nova och ninko har iaf fått en till i flocken som är en hane ur denna tjuvparningskullen. Mamma Alva, Pappa: scott
min Zambezi från zickans uppfödning kommer från Nemi och Rt´s Scott. Enda överlevaren i kullen och kastrerad så det kommer inga småttingar i det ledet. Han har även halv svans.